Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-07, 16:25
  #205
Medlem
Denna tråden ät så lång orka jobba sig hur fan låser jag upp en mobil som är spärrad på så sätt att den endast kan användas till nöd samtal och till vanligt meny bläddrade köpt en mobil utan kvitto på Blocket som helt plötsligt slutade fungera :-(
Citera
2016-04-07, 17:39
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icarusog
Denna tråden ät så lång orka jobba sig hur fan låser jag upp en mobil som är spärrad på så sätt att den endast kan användas till nöd samtal och till vanligt meny bläddrade köpt en mobil utan kvitto på Blocket som helt plötsligt slutade fungera :-(
Antar att det är imei spärr '!
Citera
2016-04-07, 17:46
  #207
Medlem
WilYawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icarusog
Denna tråden ät så lång orka jobba sig hur fan låser jag upp en mobil som är spärrad på så sätt att den endast kan användas till nöd samtal och till vanligt meny bläddrade köpt en mobil utan kvitto på Blocket som helt plötsligt slutade fungera :-(
Personen du köpte telefonen av har mest troligt anmält den stulen för att få ut en ny på försäkringen.
Om du skriver ut imeinumret så kan jag kolla upp den åt dig.
Citera
2016-06-21, 20:52
  #208
Medlem
Såg ditt svar nu tack men a den åkte i backen efter en dålig dag
Citera
2017-12-17, 13:02
  #209
Medlem
Forsberg21s avatar
fel
__________________
Senast redigerad av Forsberg21 2017-12-17 kl. 13:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback