Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 23:57
  #829
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xsRage
Risken att det redan finns en liknande tråd är nog stor, men har suttit och sökt i ca 20 minuter nu och drog slutsatsen att antigen så finns det inte en likadan tråd eller så suger sökfunktionen.

Hursomhelst är saken den att jag träffat en fantastisk kille som på vissa punkter nästan är perfekt. Han är omtänksam, rolig och verkar tycka om mig extremt mycket.
Vi hade sex första gången när vi båda var relativt berusade, men träffades igen några dagar senare under helt nyktra förhållanden. Vi hade då än en gång sex, och det var vid detta tillfälle jag kunde bekräfta vad jag tidigare hade oroat mig över; han är väldigt liten i sina södra regioner.

Nu vet jag inte rikitgt vad jag ska göra. Av någon anledning känner jag mig sjukt avtänd av att han har liten kuk och blir nästan äcklad när jag tänker på det. I övrigt tycker jag inte illa om honom och känner att det säkert finns potential till att jag utvecklar känslor för människan. Den enda haken är alltså hans längd. Eller ja, länd och tjocklek.
Jag förstår att det här säkert låter jätteytligt, men jag känner ändå att sex är en sån grundläggande del av ett förhållande och vet därför inte hur det blir om jag inte känner mig tillfredsställd. Jag vill tex inte hoppa in i ett förhållade med honom och sen inse att "nej det här går inte" för att sedan gå runt och ligga med andra.
Är det nån annan som har erfarenhet av detta och är det isf möjligt att kringgå det? Eller liksom, vad gör man?


Dumpa och gå vidare. Dålig sex har ingen framtid.
Citera
2024-04-15, 00:01
  #830
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Ähh han kanske är duktig på att lägga pussel eller en bra städare/matlagare.
Eller så kan han bli en fin transa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback