Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-18, 14:34
  #961
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gesellschaft
Hur göra? Slut. Uppenbarligen är hon otrogen mot dig.

Thats it!
2010-10-18, 14:43
  #962
Medlem
stordrulens avatar
läst igenom hela tråden, TS saknar all form utav självrespekt och är en väldigt patetisk människa i mina ögon. Tycker synd om honom, inte för det som har hänt utan för hur han är som person. Rädd, feg.
2010-11-23, 11:32
  #963
Medlem
afrodisias avatar
Hela tråden är inaktuell sedan mer än ett år. Har bett om att få den stängd, men ingen admin vill.


Tack för alla goda råd och tack för alla barnsliga och genomidiotiska inlägg som jag också fått ta del av, här finns verkligen en, hrmm, intressant samling människor på Flashback. Men mycket har varit konstruktivt och givande trots allt.

Lycka till med era relationer, vi är nu gifta och lyckliga sedan länge i alla fall, jag önskar er alla samma sak.

//TS
2010-11-23, 11:54
  #964
Medlem
SoldOnLifes avatar
Mår du bra av det och alla är lyckliga så är det bara att önska lycka till.

Peace out!
2010-11-23, 14:21
  #965
Medlem
öpöz000rs avatar
Om jag någonsin hamnar i din situation hoppas jag att jag dumpar, vänder ryggen och aldrig tittar på henne igen.



Fast det är jävligt lätt för mig att sitta här och säga det. Kan tänka mig att ni är omkring 30 båda två och att det tar emot rätt mkt att ge sig ut på marknaden igen.
2010-11-23, 15:26
  #966
Medlem
503s avatar
Äh, nu får det vara nog med folk som svarar utan att läsa tråden först.
Med hänvisning till TS senare inlägg i tråden; Låses.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback