Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-08, 19:23
  #265
Medlem
Tuktarns avatar
Penis pump gör bara kyken grövre
Citera
2013-11-17, 01:20
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lumpask
Det är väl ändå rätt bra ökning? Typ så mycket i ökning jag vill uppnå iallafall!

En bathmate hade jag ett tag men tyckte den var så grymt obehaglig :P

Jo visst det är fantastiskt. Svåra är ju att man måste "cementera" det man lyckas i förstorning.
Vilket kan ta månader. Men visst går det att göra sin kuk större, inget snack om den saken! Många där ute som skulle skratta åt en om man sa något sådant. Lite roligt, kanske den största hemligheten alla män skulle vilja lyckas med. Värd jag vet inte hur många miljoner dollars.... Men troligen kommer vi aldrig få det bevisat rent medicinskt... Hur som helst, om det vore super enkelt att förstora sin kuk, skulle ju alla gå runt med super ballar, inget som tjejerna skulle tycka illa om, men vad tråkigt det skulle bli
Citera
2013-11-17, 07:59
  #267
Medlem
Jag har en Bathmate - Hydromax X30 Xtreme, hämtade den på posten den 2 november.
Använder den i cirka 15 minuter i badet varje dag efter jobbet. Resultat? Tja frugan är övertygad att jag har ökat någon cm på längden, däremot om jag har några dagars uppehåll så går tjockleken tillbaka igen.
Men visst upplevs den både tjockare och längre, men jag handlade den för att få veta om det gav några andra positiva resultat.
Brukar få springa och pissa i tid o otid (svullen prostata) detta har blivit betydligt bättre.
Hårdare stånd bättre sex. Värd pengarna? Tja får väl se om något halvår?
Citera
2013-12-18, 15:56
  #268
Medlem
Jes extender och sådant funkar helt klart. Jag körde i några månader lite halvt och ökade typ 1,5 cm. Hade jag fortsatt ett halvår/ett år så hade det blivit mycket mer.
Ska nog återuppta det hela
Citera
2013-12-30, 01:28
  #269
Medlem
Någon som beställt hem bathmate som kan hjälpa mig lite?

Vilken hemsida är bäst att beställa från?

Leveraras den hem eller till posten?

Vill hålla det så annonymt som möjligt naturligtvis..
Citera
2013-12-30, 09:27
  #270
Medlem
Det var en helt vanlig låda som jag hämtade i en kö på Konsum eftersom det var utlämmningstället för posten.
Och jag hämtade lådan en lördag, men det var som vilken låda som helst.
Jag handlade min genom "vuxen.se" och orsaken var väl att deras sida såg bra ut antar jag? Minnet är kort som bekant.
Tänkte först beställa i UK men priset var det samma här hemma. Jag har handlat något av ett annat företag (minns inte just nu)men det går inte att se vad det är som skickas. Så koppla av bara ingen lär misstänka något, hi hi.
Citera
2014-01-25, 00:17
  #271
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaky
Jag har en Bathmate - Hydromax X30 Xtreme, hämtade den på posten den 2 november.
Använder den i cirka 15 minuter i badet varje dag efter jobbet. Resultat? Tja frugan är övertygad att jag har ökat någon cm på längden, däremot om jag har några dagars uppehåll så går tjockleken tillbaka igen.
Men visst upplevs den både tjockare och längre, men jag handlade den för att få veta om det gav några andra positiva resultat.
Brukar få springa och pissa i tid o otid (svullen prostata) detta har blivit betydligt bättre.
Hårdare stånd bättre sex. Värd pengarna? Tja får väl se om något halvår?

Fortsätter du pumpa sådär ofta så kommer din kuk bli dålig. Du kommer få svårare att få stånd och de dina ådror kan spricka, dessutom kan du få blåmärken.

Så mitt tips. Sluta och skaffa dig en fru som är nöjd med vad du har istället.
Citera
2014-01-25, 09:59
  #272
Avstängd
winston1s avatar
Max xtender funkar, ökat 2 cm kör pump oxå emellanåt. Gillar inte nån av dom..lite jobbigt. Men 2 cm är bra oavsett.
Citera
2016-01-10, 00:25
  #273
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shaky
Jag har en Bathmate - Hydromax X30 Xtreme, hämtade den på posten den 2 november.
Använder den i cirka 15 minuter i badet varje dag efter jobbet. Resultat? Tja frugan är övertygad att jag har ökat någon cm på längden, däremot om jag har några dagars uppehåll så går tjockleken tillbaka igen.
Men visst upplevs den både tjockare och längre, men jag handlade den för att få veta om det gav några andra positiva resultat.
Brukar få springa och pissa i tid o otid (svullen prostata) detta har blivit betydligt bättre.
Hårdare stånd bättre sex. Värd pengarna? Tja får väl se om något halvår?

Hur gick det?
Citera
2022-10-09, 20:32
  #274
Medlem
Uppar denna.

Ni som använt er av extenders, sitter storleken kvar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback