Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-09, 11:46
  #4093
Medlem
balearisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actingboss
Det har jag full förståelse för tänkte att du spelar in ljud sedan så lyssnar du på den och skriver ner frågorna han ställde.

Aight, lovar att jag får ner frågorna på papper. Ska hetsplugga nu fram tills provet om ett par timmar, önska mig lycka till hehe
Citera
2024-04-09, 11:49
  #4094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balearisk
Aight, lovar att jag får ner frågorna på papper. Ska hetsplugga nu fram tills provet om ett par timmar, önska mig lycka till hehe
Tack som fan, jag hoppas verkligen att du lyckas få ett A!!
Citera
2024-04-09, 18:17
  #4095
Medlem
balearisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actingboss
Tack som fan, jag hoppas verkligen att du lyckas få ett A!!

Det ska nog ha gått bra. Muntan bestod i att jag skulle förklara innehållet i varje kapitel för läraren som om hen aldrig läst psykologi. Man kunde få stödprogram om man behövde det men jag rawdoggade och babblade på i en kvart.
Citera
2024-04-09, 19:07
  #4096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balearisk
Det ska nog ha gått bra. Muntan bestod i att jag skulle förklara innehållet i varje kapitel för läraren som om hen aldrig läst psykologi. Man kunde få stödprogram om man behövde det men jag rawdoggade och babblade på i en kvart.
Aha ok tack, de här 3 prov som är på varje modul är dem svåra?
Citera
2024-04-10, 09:49
  #4097
Medlem
balearisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actingboss
Aha ok tack, de här 3 prov som är på varje modul är dem svåra?


Nej, inte enligt mig. Man har en timme på sig att svara på typ 15 (?) flervalsfrågor. Känns som att de glömt att uppdatera proven efter kursmaterialet så ibland kom frågor på grejer som det inte fanns någon info om i studieguiden eller boken, men det var bara några enstaka frågor. Däremot finns det ingenting som hindrar dig från att googla svaren…
Citera
2024-04-21, 14:04
  #4098
Medlem
Börjat på Installationselektriker på Hermods det är den absolut sämsta utbildning jag börjat på. Lärarna tar noll initiativ, håller inte genomgångar som de skall och svarar ej elever på google classroom. De lämnar oss bara med våra laptops för att jobba i ett program och frågar man om hjälp blir de nästan frusterade.

Funderar på att byta till Lernia, men det innebär 1h+ hemifrån.

Fuck Hermods jävla skräpskola
Citera
2024-04-24, 21:12
  #4099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocadoenthusiast
Jag har muntlig examination på måndag i naturkunskap 2, är det någon som kanske har gjort den och kan ge lite tips/berätta hur det var och vad läraren frågade ungefär? Jag har Jessica Rehnqvist som lärare, så det skulle vara extra hjälpsamt om någon har haft henne men det är inget krav såklart. Vill bara ha lite tips och eventuellt exempel på frågor som man har fått.


Hej! Har det med henne imorgon! Vad är det för frågor?
Citera
2024-04-24, 21:14
  #4100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christina76
Ja jag har sparat de frågor jag fick på Examinationen. Är det naturkunskap 1 eller 2 du undrar över?


Har du kvar frågorna för examinationen för naturkunskap 2
Citera
2024-04-28, 20:36
  #4101
Medlem
Någon som genomfört prövning i Spanska 3/4 med Silvana Prata som kan berätta hur det var/gick till?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback