Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-18, 00:44
  #13
Medlem
Zumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Är det inte värt att lägga de extra pengarna och göra tatueringen hemma istället? En tatuering är ju en investering för livet, i bokstavlig mening. Inte som ett par piratkopierade foppatofflor som man har en månad och sen slänger dem.

Det FINNS JU bra tatuerare där, ditt spån... Man får leta lite bara..
Citera
2008-03-18, 15:27
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Är det inte värt att lägga de extra pengarna och göra tatueringen hemma istället? En tatuering är ju en investering för livet, i bokstavlig mening. Inte som ett par piratkopierade foppatofflor som man har en månad och sen slänger dem.


Tycker det känns lite roligare och personligare om man gjort den utomlands.. Glömmer man aldrig! .. Kan man berätta sen för sina barnbarn.. "dheen dhäääeer joordhee jhaagh iih t-t-t-thhhaailand.." haehae
Citera
2008-03-18, 17:49
  #15
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exzit
Tycker det känns lite roligare och personligare om man gjort den utomlands.. Glömmer man aldrig! .. Kan man berätta sen för sina barnbarn.. "dheen dhäääeer joordhee jhaagh iih t-t-t-thhhaailand.." haehae

Precis som att man skulle glömma av var man gjort en tatuering annars?

"Oj, ja jävlar har jag den där. Vart var det nu igen som jag fick den målad på mig?"
Citera
2008-03-18, 18:52
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Precis som att man skulle glömma av var man gjort en tatuering annars?

"Oj, ja jävlar har jag den där. Vart var det nu igen som jag fick den målad på mig?"

Pucko, jag menade att man kommer komma ihåg det som en rolig grej.. Läs mellan raderna. Typ som om du skulle tatuera in en dick i pannan på ngn resa med din pojkvän.. Då hade du kommit ihåg att ja jävlar va kul vi hade.. bla bla.. förknippa andra saker med resan...


ojojoj, vad det börjar snurra nu btw.. orkar inte läsa igenom de ja skrivit..
Cya mañana!!!


edit:
IN IN DIMMAN!!!!!!
Citera
2008-03-19, 01:05
  #17
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exzit
Pucko, jag menade att man kommer komma ihåg det som en rolig grej.. Läs mellan raderna. Typ som om du skulle tatuera in en dick i pannan på ngn resa med din pojkvän.. Då hade du kommit ihåg att ja jävlar va kul vi hade.. bla bla.. förknippa andra saker med resan...


ojojoj, vad det börjar snurra nu btw.. orkar inte läsa igenom de ja skrivit..
Cya mañana!!!


edit:
IN IN DIMMAN!!!!!!

Läs mellan raderna? rätt svårt när det inte finns något mellan dem, ungefär samma som mellan dina pannben ditt jävla fyllo.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f640065

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback