Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-05, 17:55
  #13
Medlem
Roadworkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Detta är fan ÄCKLIGT och borde vara brott mot mänskliga rättigheter osv!!!!

Det är så man spyr åt det hela,
man märker ju hur reklamen bl.a. följer med en när man surfar runt på nätet,
den där sidan Stoppa-storebror.se verkar ju vara nere, sakerna som står här är ju från 2007
och det har väl tillkommit mera sedan dess.
Citera
2012-04-11, 11:25
  #14
Avstängd
Varför är sajten nere?
Citera
2012-09-01, 15:44
  #15
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetmeme
Varför är sajten nere?

Sajten togs ned. Jag vet inte varför..
Men innan den togs ned helt så länkade de till: http://www.dnv.se/podcast/content.html
Citera
2013-02-03, 19:37
  #16
Medlem
RNM - Remote neural monitoring
En teknik att på distans läsa EEG signaler från mäniskor.
Citera
2013-04-09, 20:06
  #17
Medlem
En liten guide på vad RNM är och hur den fungerar. Så glöm det där med personlig integritet.
rebbexmailcom.blogg.se
Citera
2013-06-30, 17:44
  #18
Medlem
Remote view en del av RMN tekniken varit implementerad i telenätet sen åtminstone sen 1988.
Citera
2015-07-03, 06:47
  #19
Medlem
Fried81s avatar
Tack för informativ lista!
Citera
2021-04-15, 11:33
  #20
Medlem
Uberveillance can be defined as an omnipresent electronic surveillance, facilitated by technology that makes it possible to embed surveillance devices into the human body. Uberveillance has to do with: identity, location, condition. It is about the fundamental who, where, when questions in an attempt to derive why (motivation), what (result), and even how (method/plan/thought). Uberveillance is about “ubiquitous or pervasive electronic surveillance that is not only ‘always on’ but ‘always with you,’ ultimately in the form of bodily invasive surveillance” (ALD, 2010).

The term was coined by MG Michael in 2006 and entered the Macquarie Dictionary of Australia in 2008 as “an omnipresent electronic surveillance facilitated by technology that makes it possible to embed surveillance devices in the human body” (Macquarie, 2009, p. 1094).
Citera
2023-09-21, 13:31
  #21
Medlem
Nu ar det snart forsent....

https://www.fda.gov/radiation-emitti...ification-rfid

Snart ar detta utom kontroll. Snart ar allt utraknat, och Jag lovar att gemene man inte ar inkluderad.

Jag har under senaste tid blivit utsatt for scimming, I samband med detta har Jag bytt lagenhet, bankkort,Telefon och dator. Jag blev validity nervos I samband med detta. Ringer tom polisen och grat, Dom fragade om Jag vill ha nagon att prata med, Jag svarade att Jag vill kanna mig trygg.

Nar Jag flyttade in till den nya lagenheten kanner Jag att nagot inte stammer. Blir arg ofta, pa ett satt Jag aldrig blivit innan. Glommer saker, skadar mig osv.

Jag borjar soka pa detta och marker att det Finns ny teknik, (5 olika sorters radiofrekvenser och med hjalp av dessa Kan man lasa av manniskors tillstand. Man Kan aven paverka manniskors allmantillstand, tex genom en mobil. Man Kan I princip gora en manniska Galen.

Var vanliga och las Qualcomm inc. annual report.

Jag hittar I belysning som lamnats kvar, trodde Dom var snalla men allt har tydligen haft en logisk anledning. Dom har fast en vanlig sladd I kopplingsdosan som agerar som antenn, det ar 2 uttag upp I taket och en som gar ut fran taket, fran den som gar ut I taket har dom fast en vanlig sladd som agerar som sandare. Den sander ut Hz frekvenser mellan 6 -235 Hz tror Jag det stod pa sockerbiten. Dom har skalat den sa att det ar en liten bit av kopparn som ar langst ut som sander.

Aven andra elektriska aparater med radio frekvenser har Jag hittat men vill inte utelamna allt.

Hur ar det mojligt att polisen har ratt att utsatta sina medborgare for dessa terroristhandlingar? Ar det nagon som har nagon hjalp ge, nagon man Kan Vanda sig till?

Enda anledningen till att vissa inte litar pa staten ar for att man en gang sett vad dom at kapabla till. Vi pratar inte om inovationer utan att det implementers saker med syfte att forstora manniakotlr, for even binning, makt pengar. Inget ar off the grid, precis allt ar tillatet, moraliskt, om det inte Kan bevisas.

Jag tror aven att manga personer inte hade klarat det Dom redan utsatt mig for, men Jag har svarat utan att Jag hade vetskap om det vid tillfallet, genom att bli mer tranad och aven gjort meditation. ( Har annars ADHD det hade aldrig fallit mig I tanken vanligtvis men nagot har gjort att Jag gor det ofta nu.

Ni far ursakta skrivsattet, det ar inte mitt fel utan starka onda krafter som gor att det ar enklare att skriva med engelsk text.

Snalla hjalp nagon
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback