Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-04, 00:18
  #5977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggels
Som vanligt när man har lite funderingar så måste man ju vända sig hit till fb.
Hursomhelst så träffade jag en brud på en efterfest i helgen och vi snackade en hel del i några timmar och kort sagt så blev jag lite intresserad av henne.
Vi har dock inga gemensamma vänner utan träffades bara av en slump så verkar det lite creepy om man drar iväg ett meddelade på fejjan och hör typ hur läget är?

Tack på förhand


Creepy och creepy, tveksamt. Men visst skulle det kännas lite överraskande om man får ett meddelande bara sådär. Då ni har sett varandra ansikte mot ansikte så tycker jag inte att det är creepy. Du är absolut inte fel ute med dina funderingar för jag kan garantera att de flesta av oss har varit sådär osäkra och många gånger så tänker man "Vafan, orka bry sig, han/hon kommer säkert inte ens veta vem jag är" och det är tyvärr den osäkra sidan av oss som tar över.

Jag tycker och då detta är endast min åsikt så får du själv känna av vad du vill göra, men jag tycker att du ska skicka ett meddelande för du står ju just nu på ruta ett och inte kan du gå tillbaka ett steg utan du kan endast gå ett fram. Chansen finns att hon också blev lite smått intresserad som du blev och uppskattar att du tar kontakt med henne. Men hur ska man veta dessa saker utan att försöka?

Det är lätt att sitta hemma och tänka på alla tankar som flyger runt i huvudet men hur ska man bli av med dessa tankar utan att ta reda på dom? Så skicka nu ett meddelande till henne, svarar hon så får du fortsätta gå vidare och se vad det leder till.

Lycka till och kom gärna med en update om ett tag för det blir intressant att veta hur du det går ifall du nu skickar något till henne, men var inte osäker/rädd för du har ingenting att förlora.
2013-06-04, 00:23
  #5978
Medlem
triixiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggels
Som vanligt när man har lite funderingar så måste man ju vända sig hit till fb.
Hursomhelst så träffade jag en brud på en efterfest i helgen och vi snackade en hel del i några timmar och kort sagt så blev jag lite intresserad av henne.
Vi har dock inga gemensamma vänner utan träffades bara av en slump så verkar det lite creepy om man drar iväg ett meddelade på fejjan och hör typ hur läget är?

Tack på förhand

Hur gör man annars för att få någon man vill ha? Ibland måst eman "take a chance". Det är det livet går ut på.
2013-06-04, 16:29
  #5979
Medlem
Ogdens avatar
Denna gamla tråd ska, efter en diskussion moderatorerna emellan, få sin guldklocka och få gå i pension efter en lång och trogen tjänst. Tack tack!

Själva Relationsakuten-forumet användes med fördel istället.

*klick*

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback