Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-06, 01:18
  #1
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Scenario: Du är nazist. Du hatar alla pedofiler. Du har det gott ställt ekonomiskt och en rymlig bostad. Du har en 14-årig dotter. Du uppmanar henne att sköta skolan och satsa på en bra utbildning men hon är rebellisk och börjar umgås med äldre killar och en dag får du reda på att hon har blivit gravid med en äldre kille. Vad gör du? Polisanmäler barnvåldtäktsmannen? Kräver att din dotter gör abort? Jag gissar att pappan/barnvåldtäktsmannens etnicitet spelar stor roll här, men om det visar sig vara en rasren kille som är några år äldre?

Jag tror det är här någonstans som skon klämmer för hela rasräddarprojektet. Nazister och andra rasräddare har valt att följa spelregler som gör att muslimer och andra grupper har ett försprång i den demografiska kampen. Det blir som att spela fotboll barfota eller hockey på långfärdsskridskor när motståndaren har dobbade skor och nyslipade hockeygrillor. Jag tror att nazister måste normalisera scenarier som det ovan om de ska ha en chans att rädda den ariska rasen. Stora Goebbels-familjer kommer inte funka som ideal eftersom det inte finns tillräckligt många kvinnor som är redo att underkasta sig den livsstilen. Det blir som att öppna en McDonalds-restaurang på Gazaremsan. Jag tror att det behövs MER hedonism som läget ser ut idag. Vi behöver se oss själva som grottmänniskor och ha så mycket oskyddat sex som möjligt och lägga kärnfamiljsidealet på hyllan i några decennier.

Med "vi" menar jag inte att jag är nazist, men jag försöker skriva ur ett nazistiskt perspektiv.
Citera
2024-05-06, 06:39
  #2
Medlem
Jag inbillade mig att nazister redan var bekanta och bekväma med unga mödrar.

Kommer inte många själva från sådana uppväxter? Liksom familjer som inte har så mycket mer traditioner av studier och bildning än andra?
Citera
2024-05-06, 07:14
  #3
Medlem
Vilken konstig frågeställning. Du som inte är nazist, varför funderar du ens på detta?
Citera
2024-05-06, 07:23
  #4
Medlem
SaboMuggades avatar
Är inte nazist själv.
Du borde kontakta NMR med din fråga!
Jag tror att riksledningen kommer ta upp din frågeställning samt dina lösningar på sitt nästa möte.
Efter det kan du nog förvänta dig att få ett svar.
Citera
2024-05-06, 07:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spherical
Vilken konstig frågeställning. Du som inte är nazist, varför funderar du ens på detta?

Runkmaterial
Citera
2024-05-06, 11:26
  #6
Medlem
Crabbofixs avatar
Bjuder på tårta!

Att fler vita barn sätts till världen är viktigare än något annat.
Citera
2024-05-06, 14:05
  #7
Medlem
Hedonism leder inte till fler barn. Sexualkonservativa muslimer får fler barn än vad liberala västerlänningar får.
Citera
2024-05-06, 15:37
  #8
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spherical
Vilken konstig frågeställning. Du som inte är nazist, varför funderar du ens på detta?

Demografi påverkar hela mänskligheten. Eftersom ökat barnafödande är mer prestigefyllt för nazister än för miljöpartister ställer jag frågan här.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Runkmaterial

Du menar att det är någon fantasi som jag projicerar på nazister? Jag kan inte riktigt motbevisa det påståendet, men faktum är att jag skrev inlägget efter att ha sett Piers Morgans intervju med Erin Caffey. Där hade pappan bestämt att hon inte skulle ha rätt att umgås med mördaren som hade ihjäl hela hans familj. Ett klokt beslut kan tyckas med facit i hand, men det framkom också att 16-åriga Erin hade haft flera andra sexpartners. Om man inte är superpatriarkal pappa, typ islamist, men ett flertal bruschor som kan hålla koll på dottern så kanske det är lika bra att uppmuntra dottern att ha så mycket oskyddat sex som möjligt. Problemet ur ett nazistiskt persektiv i vårt moderna samhälle är ju att inte särskilt vita män är intresserade av tonårsflickor pga det som Patrik Sjöberg sysslar med, vilket leder till att promiskuösa tonårsflickor graviterar mot invadrargängen. Att kompensera det med att heroiskt jaga pedofiler tror jag bara blir som att skjuta mygg med bazooka. Det leder till sensationell tabloidjournalistik, men det motverkar inte det demografiska tappet till invandrargängen. Och jag tror också fler och fler incel-snubbar i 20-årsåldern som har blivit itutade att de är "pedofiler" om de tar kontakt med tonårsflickor kommer överväga att konvetera till islam av den anledningen. Jag tror att islam kommer vinna den demografiska striden i Västvärlden. De har ett vinnarkoncept som har funkat i 1400 år och som kommer funka även här.
__________________
Senast redigerad av Charles-Lynton 2024-05-06 kl. 15:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback