Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 10:16
  #1
Medlem
Hej.
Jag har en undran. Har köpt ett par Adidasskor på second hand. Tror att det är ett par riktiga Adidas JS Wings 1.0 Jeremy Scott Metallic Gold som ser helt oanvända ut. Ska försöka sälja dem men behöver en autentisering av dessa för att få rätt pris. Var ska jag vända mig? Bor i Stockholm. Hoppas få svar här då det är omöjligt att hitta på nätet.
Citera
2024-04-28, 15:09
  #2
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einstein73
Hej.
Jag har en undran. Har köpt ett par Adidasskor på second hand. Tror att det är ett par riktiga Adidas JS Wings 1.0 Jeremy Scott Metallic Gold som ser helt oanvända ut. Ska försöka sälja dem men behöver en autentisering av dessa för att få rätt pris. Var ska jag vända mig? Bor i Stockholm. Hoppas få svar här då det är omöjligt att hitta på nätet.

Dra till Sneakershyllan på Folkungagatan... tror dom dealar med begagnade skor och då måste dom ju ha lite kunskap i ämnet annars skulle dom ju bli blåsta hela tiden
Citera
2024-05-01, 07:48
  #3
Medlem
Fred Friendlys avatar
Legitapp.

Skulle söka på fb också efter grupper, finns säkerligen grupper specifikt för adidas.

Sökte och fann: ”adidas originals buy/sell/trade” på fb. 103 000 medlemmar”.
Citera
2024-05-12, 12:02
  #4
Medlem
tack. Ska kolla med båda ställena.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback