Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-05-16, 08:21
  #37
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Om man vill diskutera tjockleken på fiskelinor i stället för moderering går det utmärkt att göra det i (FB) Jakt, fiske och vildmark.

Flashback Forum är för övrigt en del av den verkliga världen/irl.
Även utanför Flashback Forum, eller afk om man så vill, brukar diskussioner om specifika ämnen ha avgränsningar. Det blir liksom osammanhängande och svårt att delta i en diskussion om exempelvis trådlösa hörlurar och någon som deltar i diskussionen drar in på ett sidospår om hönsbuljong...

Jag tycker att MeppoLundgrens liknelse var väldigt träffande. Därför blir din kommentar så lustig så jag skrattade högt. Kanske du avsåg att vara ironiskt rolig genom hänvisningen till Jakt och fiske... Nåväl. Diskussionen i den här tråden tycker jag ändå var givande om problematiken kring modereringsverksamheten. Min förståelse kan ha ökat något för denna. Fast nog kunde moderatorerna släppa lite på kopplet i många fall och framför allt visa lite humor. Jag hoppas verkligen att din hänvisning till Jakt och fiske var ett skämt. Annars är det ju ett bra exempel på vad jag menar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback