Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 19:05
  #1
Avstängd
Jag läste på detta på ett annat forum och det verkade så intressant och något jag själv upplevt. Det handlar om att folk hånar/retar/förolämpar människor ,och deras yttre, som de tycker är attraktiva. Eller att de inte får uppmärksamhet eller har blivit nekade av personen i fråga.

Jag förstår verkligen inte vad som är deras problem? I forumet jag läste skrev alla att det var ”en försvaramekanism för att låtsas som att man ens hade en chans, ett val, från början. Man vill lura sig själv med tramsiga uttalanden som typ ”för mycket muskler” eller ”för lång” eller ”för stora bröst” eller ”för breda höfter”. Det är så jävla tragiskt och är enbart en försvarsmekanism för att lura sig själva för att skapa sin egen lycka.

Forumet är engelskt så jag har översatt så bra jag kan.

Men har ni någonsin upplevt det här? Har ni någonsin gjort det här?


Typ om man ser en lång, 1.95m, man som är väldigt muskulös med väldigt breda axlar och bröstkorg och breda lår och har en tydlig och machokäke. Han är alltså otroligt attraktiv. Men om exempelvis en kvinna inte får hans uppmärksamhet så säger hon typ ”usch vad ful han är” eller ”tror han att det är snyggt? För mycket muskler”

Alltså hur patetiskt är man inte då? Det förekommer mycket mer hos kvinnor än män men för män kan det se ut likande

Man ser en snygg brunett med jättestora bröst, en flat mage och har en stor rumpa. Alltså en sjukt otroligt sexbomb. En man ser henne, får inte uppmärksamhet och han säger typ ”för stora bröst” eller ”för stor rumpa”…

Är det inte sjukt? Tycker ni inte? Hade jag som man träffat en sån brud och till och med blivit nekad så hade jag aldrig yttrat mig såna dumheter.

Vad tycker ni?

Varför är det såhär?

Är det en försvarsmekanism? För att skapa sin egen lycka?
Citera
2024-04-26, 19:08
  #2
Avstängd
Crabbofixs avatar
japp män och kvinnor kan inte acceptera att bli ratade/nekade eller att dom inte spelar i samma liga. då intalar dom sig själva att personen "ändå inte var något att ha" eller inbillar sig att "det ändå inte hade fungerat"
Citera
2024-04-26, 20:42
  #3
Medlem
shitmagnets avatar
Folk gillar olika.
Men visst, vänder man heltom i tycke efter ett avvisande så handlar det såklart om att trycka bort skamkänslor.
Citera
2024-04-26, 21:22
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Folk gillar olika.
Men visst, vänder man heltom i tycke efter ett avvisande så handlar det såklart om att trycka bort skamkänslor.
Fast det handlar om noll uppmärksamhet också.
Citera
2024-04-26, 21:42
  #5
Medlem
Livssynslurks avatar
Alla föredrar inte samma saker.

Tycker som man själv inte att överdrivet siliconstinna bröst, eller en gigantisk röv för den delen, är särskilt hett.
Tror inte heller att alla kvinnor blir helt till sig och får fuktskadade småbyxor av att se en bodybuilder som avger en muskig aura av ryssfemmor och anabola.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback