Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 12:22
  #1
Medlem
Iltalehtis avatar
Jag är inte intresserad av samlag, sex och dylikt. Jag tänder bara av att befrukta. Finns inga anlag för varken kroppslig eller psykisk ohälsa trots att jag anses vara psykiskt störd. Sådan är jag men om det finns inget mer att säga.
Mitt liv behöver fyllas av mening, syfte och mål som jag anser vara av vikt för mig. För mig kan det bara vara att plantera ett barn till världen och släpa med mig det till Sverige. Därefter kommer min vilja att ta ansvar att upphöra.
Jag vill åka dit det finns en reservoar av kvinnor som jag enkelt kan välja bland för att uträtta detta behov. Vart åker jag bäst i detta enda syfte?
Citera
2024-04-24, 12:32
  #2
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Har du funderat på Gnarp eller möjligtvis Grums? Iggesund?

Annars är det väl Filippinerna, Thailand, Guinea-Bissau eller kanske Burundi?

Eller varför inte dra till Etiopien i kostym och utge dig för att vara finansiär av Stora Renässansdammen. Finns nog mycket uppdämd lust bland kvinnorna där.
Citera
2024-04-24, 12:39
  #3
Medlem
Iltalehtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Har du funderat på Gnarp eller möjligtvis Grums? Iggesund?

Annars är det väl Filippinerna, Thailand, Guinea-Bissau eller kanske Burundi?

Eller varför inte dra till Etiopien i kostym och utge dig för att vara finansiär av Stora Renässansdammen. Finns nog mycket uppdämd lust bland kvinnorna där.
Resan kan även gå inrikes i eller till Sverige och det är därför tråden ligger i "Övriga resediskussioner".

"Gnarp och Grums"... Ja svenska förorter och brukssamhällen har jag definitivt övervägt. Jag tror att jurisdiktionen men framförallt den moraliska lössläppta atmosfären kombinerat med låg socioekonomisk standard eller fattigdom är den viktigaste faktorn.

Både Stureplan och Stockholms innerstad och Filippinerna går bort men av olika anledningar.
Citera
2024-04-24, 12:53
  #4
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iltalehti
Resan kan även gå inrikes i eller till Sverige och det är därför tråden ligger i "Övriga resediskussioner".

"Gnarp och Grums"... Ja svenska förorter och brukssamhällen har jag definitivt övervägt. Jag tror att jurisdiktionen men framförallt den moraliska lössläppta atmosfären kombinerat med låg socioekonomisk standard eller fattigdom är den viktigaste faktorn.

Både Stureplan och Stockholms innerstad och Filippinerna går bort men av olika anledningar.

Jag har svårt att förstå vad du vill få ut av tråden. Vi lever i en global värld där du kan uppnå ditt mål utan några större bekymmer. Satsa på Asien hellre än Afrika?

Jag har tagit för givet att du är vit.
Citera
2024-04-24, 12:58
  #5
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iltalehti
Jag är inte intresserad av samlag, sex och dylikt. Jag tänder bara av att befrukta. Finns inga anlag för varken kroppslig eller psykisk ohälsa trots att jag anses vara psykiskt störd. Sådan är jag men om det finns inget mer att säga.
Mitt liv behöver fyllas av mening, syfte och mål som jag anser vara av vikt för mig. För mig kan det bara vara att plantera ett barn till världen och släpa med mig det till Sverige. Därefter kommer min vilja att ta ansvar att upphöra.
Jag vill åka dit det finns en reservoar av kvinnor som jag enkelt kan välja bland för att uträtta detta behov. Vart åker jag bäst i detta enda syfte?

Fast OK så du vill göra nån gravid, sen ta med barnet men inte morsan till Sverige? Och sen inte ta ansvar för barnet?

Om det är så blir det nog svårt... Surrogatmödrar finns för pengar jorden runt visserligen så... Det kanske är din lösning? Även om jag skulle tänkt om litet personligen
Citera
2024-04-24, 13:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iltalehti
Jag är inte intresserad av samlag, sex och dylikt. Jag tänder bara av att befrukta. Finns inga anlag för varken kroppslig eller psykisk ohälsa trots att jag anses vara psykiskt störd. Sådan är jag men om det finns inget mer att säga.
Mitt liv behöver fyllas av mening, syfte och mål som jag anser vara av vikt för mig. För mig kan det bara vara att plantera ett barn till världen och släpa med mig det till Sverige. Därefter kommer min vilja att ta ansvar att upphöra.
Jag vill åka dit det finns en reservoar av kvinnor som jag enkelt kan välja bland för att uträtta detta behov. Vart åker jag bäst i detta enda syfte?
Varför inte bli spermadonator?
Citera
2024-04-24, 13:18
  #7
Medlem
Iltalehtis avatar
Ja vit man. Även om kontinenten är stor och består av många länder så kan det vara så att det ur Afrika kommer hinder och svårigheter.

Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Fast OK så du vill göra nån gravid, sen ta med barnet men inte morsan till Sverige? Och sen inte ta ansvar för barnet?

Om det är så blir det nog svårt... Surrogatmödrar finns för pengar jorden runt visserligen så... Det kanske är din lösning? Även om jag skulle tänkt om litet personligen
Ja och ifrågasätt inte det mer än att människor har olika bevekelsegrunder för sina nöjen som inte alltid kan förklaras logiskt. Lika lite som du kanske kan förklara varför du föredrar att äta tex matjessill i trädgården istället för löksill i köket...

Det är inte surrogatmödrar i sig som är särskilt tändande, utan det är jakten och allvaret. Sex i sig ger inget. Det är bara teater och Disneyland.

Jag har inget ut av att ta hand om barn eller att vara förälder. Det är min fulla rätt att strunta i barnet och min manliga frihet göra allt som lagar tillåter.

Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Varför inte bli spermadonator?
Det har jag kanske varit det också, vem vet.
Citera
2024-04-24, 16:23
  #8
Medlem
Iltalehtis avatar
Nånstans är det kanske dags för många män att erkänna för sig själva att det inte är lönt att åka till Louvren, Colosseum, safari på savannen, sola och bada på Mallorca eller sexturism långt iväg för att få ett antal samlag eller avsprut för kanske halva priset jämfört med hemma. Totalsumman blir högre och det lönar sig inte.
En kombination av mest enkelhet, alla sätt inkluderade, är vad som sökes. Om det är Filipstad, Tensta, Moldavien, Odessa, Balkan, Atens röda distrikt på höstkanten, länderna kring Victoriasjön, Sydasien, Nepal eller Andernas högplatå är svårt att säkert veta på förhand.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3602804

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback