Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-24, 23:45
  #25
Medlem
Går regelbundet på ikto, lamo o ergenyl.
Blir en rejäl bakfylla om jag glömmer kvällsdosen..
Citera
2024-04-25, 03:57
  #26
Medlem
Ubuntu333s avatar
Fenibut!

Sjukt bra mot ångest och depression. Går på båda gaba receptorerna. Dock beroende framkallande, men det är ju ikto också så🤷‍♂️
Citera
2024-04-25, 04:00
  #27
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Tack så mycket för det. Min förklaring är väl bara att jag är allmänt vek och känslig. Blir lätt kall om fingrar och fötter t ex. Lågt blodtryck.

En mkt skicklig läkare har undersökt min cirkulation och hittar inget medicinskt fel.

Sedan gör ju stressen att man spänner sig. Cirkulationen centreras kring bålen, matsmältning etc.

När jag var inlagd på psyket (2018) hade jag en annan märklig "biverkning" - av psykos, eller av mediciner, vet ej. Fick dagligen som kramp i ljumskar och lår. Var tvungen att stretcha på ett visst sätt, då man lägger upp ena benet på sängen (upphöjd) och gör framåtfällning. Läkarna kunde inte förklara det och hade inte sett det tidigare. Det var som en konstant kramp i musklerna nästan. Det släppte med stretch.

Hade också svårt att gå själv i perioder, under psykosen. Fick ta stöd av vårdare då. Inga andra patienter hade svårt att hålla sig upprätta, som jag såg.

Iktorivil är muskelavslappnande och man blir skön och mjuk i kroppen av den. Den skalar även av ångest och oro. En "soft" medicin.
Citera
2024-04-25, 06:34
  #28
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubuntu333
Fenibut!

Sjukt bra mot ångest och depression. Går på båda gaba receptorerna. Dock beroende framkallande, men det är ju ikto också så🤷‍♂️

Tack! Nu börjar det bli en liten lista här ☺️
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback