Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 02:05
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Oj negern blev sur, var inte meningen. Jag har precis vaknat, 0600 som vanligt, du då?
Klockan är 02.00?
Återigen bevisar nazisten sin egen efterblivenhet..

Citat:
Alltså du har ju ingen aning vad mitt nick betyder för mig, så trut. Du projekterar, eftersom du är neger och använder ett fint svenskt namn så tror du att vi fina svenskar använder negernamn för att vi vill va såna? Vi gör det för att det låter skoj.
Oj blev du sårad lilla pojken. Låter som att det är din nigerianska våldtäksman JaahBrahh som du nu har blivit förälskad i. Vi avslutar diskussionen. Skriv sista ordet om du vill lillen.
Citera
2024-04-26, 02:39
  #146
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wall.Engberg
Klockan är 02.00?
Återigen bevisar nazisten sin egen efterblivenhet..


Oj blev du sårad lilla pojken. Låter som att det är din nigerianska våldtäksman JaahBrahh som du nu har blivit förälskad i. Vi avslutar diskussionen. Skriv sista ordet om du vill lillen.

Ja visst min lilla krulliga negerpojke, klockan är 02.00 över hela jordklotet, alla lever på samma tid som du.
Citera
2024-04-26, 02:49
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Ja visst min lilla krulliga negerpojke, klockan är 02.00 över hela jordklotet, alla lever på samma tid som du.
Bor faktiskt inte i Sverige! Trodde inte att en nazist någonsin varit utanför Norrlands skogar, vart är du? Enligt gmt+5 så ska du isåfall befinna dig i mellersta Ryssland, Kazakstan eller Indien. Låter som märkliga resmål för en nazist. Troligast är väl att du har ställt klockan fel som vanligt.
Citera
2024-04-26, 03:00
  #148
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wall.Engberg
Bor faktiskt inte i Sverige! Trodde inte att en nazist någonsin varit utanför Norrlands skogar, vart är du? Enligt gmt+5 så ska du isåfall befinna dig i mellersta Ryssland, Kazakstan eller Indien. Låter som märkliga resmål för en nazist. Troligast är väl att du har ställt klockan fel som vanligt.


En neger som kan klockan?? Nä men skrev "precis", läs: "nyligen", är inte på den tiden.

Men trodde såna som du trodde det var fullt med nazister i Ryssland?

Nåja vi har kommit ifrån ännet tack vare dig, TS. Ska du inte försöka igen med en replik på mitt citat av din TS? Du började ju bara prata om negrer, snacka om komplex.
Citera
2024-04-26, 03:55
  #149
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nej, jag är inte särskilt intresserad i vare sig rasbiologi eller judiska antropologer.

Jag är mer intresserad av foliehattar och galningar med grandios narcissism.

Du förstår inte att du aldrig kan bevisa dina påståenden genom att rabbla upp namn? Då har du redan där visat att du är dum i huvudet.


Låt mig påminna dig om vad tråden handlar om och det vi diskuterade. Du glömmer ständigt det och ägnar dig istället åt hysteriska attacker som verkar syfta till att massera ditt sköra ego. Franz Boas var en centralfigur när det gäller spridandet av rasegalitära idéer. I princip alla rasargument som liberaler i väst sprider idag kommer från Franz Boas. Möjligen skulle juden Richard Lewontin kunna läggas till också.
Citera
2024-04-26, 05:35
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulvv1
Varför flydde dina föräldrar till Sverige från sitt eget land om ni nu är så överlägsna?
Du säger att du ska råna och pissa på folk. Sedan skriver du att du inte ens bor i Sverige.
Du är liten feg råtta som sitter och hetsrunkar på flashback. Jag ber dig kom till Sverige och lek din lilla babian, så ska vi fixa stampat jordgolv som i ditt hemland med ditt ansikte som material.
Wow! Hotar på flashback! Inte illa! Vart ses vi dårå? Tid och plats?
Citera
2024-04-26, 07:00
  #151
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wall.Engberg
Det finns många på Flashback som är rasister och förespråkar den "vita rasens" överlägsenhet. Ironiskt nog tillhör inte dessa de bästa exemplen utan är oftast helt efterblivna. Förmodligen hade dessa även blivit gasade under Hitlers styre just pga efterblivenhet. Hur som helst, känner ni inte till att vita gener är recessiva? Till exempel, om en blåögd och en brunögd får barn så blir barnet i regel brunögd. Detta gäller även för hudfärg och andra egenskaper. Så, biologiskt sett, finns det inget som stödjer idén om att den "vita rasen" skulle vara överlägsen utan det förhåller sig faktiskt helt tvärtom.

Hur känns det att tillhöra en underlägsen ras?

Tänk dig liknelsen att du har rent, friskt och hälsosamt vatten, sen blandar du ner diarré i vattnet, vattnet blir smutsigt och brunt och äckligt.
Samma grej typ med lite överdrift kanske.

Rena saker bör hållas rent.

Frågan du bör ställa är hur känns det att vara vit?
Svaret är det känns bra för vi är unika och vackrast och bäst på i princip allt, men vi är förtryckta i dagens samhälle och det känns mindre bra.
__________________
Senast redigerad av Fyndigt-namn 2024-04-26 kl. 07:03.
Citera
2024-04-26, 07:06
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Tänk dig liknelsen att du har rent, friskt och hälsosamt vatten, sen blandar du ner diarré i vattnet, vattnet blir smutsigt och brunt och äckligt.
Samma grej typ med lite överdrift kanske.

Rena saker bör hållas rent.

Frågan du bör ställa är hur känns det att vara vit?
Svaret är det känns bra men vi är förtryckta i dagens samhälle.
Haha nej då! Tänk dig istället att man har en riktigt riktigt god chokladtårta och sedan kommer massa små fega måsar med sitt vita äckliga måsskit och förstör den fina tårtan. Men dom skiter ju inte så mycket och missar oftast. Man kan ta bort översta lagret av tårtan så finns det fortfarande en stor och fin chokladtårta där! Efter att man skjutit ner måsarna förstås!
Citera
2024-04-26, 07:10
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Frågan du bör ställa är hur känns det att vara vit?
Svaret är det känns bra för vi är unika och vackrast och bäst på i princip allt, men vi är förtryckta i dagens samhälle och det känns mindre bra.
Vit? Vit som Vadå? En hårig grek? En finlandssame? En polack? Vit som en svensk? Enligt Benjamin Franklin så var svenskarna små smutsiga sotiga svartskallar dessa små luffare flydde sitt land för inte alls så länge sedan (1800talet) mer än hälften av befolkningen flydde till usa svensk är bäst på vadå? Att fly sitt land och vara invandrare i usa?
Citera
2024-04-26, 09:36
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wall.Engberg
Nazisterna anser att genetiken är av stor betydelse. De hävdar att somalier har låg IQ på grund av deras gener. Svenska gener är ju som bekant recessiva och svagare än somaliska gener. En somaliegen kan ju lätt utrota en svenskgen genom exempelvis en våldtäkt. Enligt rasläran och Darwins "survival of the fittest" så leder det oss till slutsatsen att svenska gener de facto är underlägsna somaliska gener.
Ska man kämpa med eller mot naturens lagar?

Diskutera.

Ett stort problem med hela din teori är såklart att somalier eller för den delen andra negrer, aldrig hade funnits i vita människors länder utan hjälp av vita. Faktum är till och med att den där somaliern som du menar skulle våldta, troligtvis inte heller hade överlevt utan bistånd från vita.

Anledningen att vita gener är recessiva enligt min teori är för att naturen mycket tydligt ska markera för vita att ge fan i att rasblanda för annars kommer dina barn se ut som bajs.
Citera
2024-04-26, 10:47
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Ett stort problem med hela din teori är såklart att somalier eller för den delen andra negrer, aldrig hade funnits i vita människors länder utan hjälp av vita. Faktum är till och med att den där somaliern som du menar skulle våldta, troligtvis inte heller hade överlevt utan bistånd från vita.

Anledningen att vita gener är recessiva enligt min teori är för att naturen mycket tydligt ska markera för vita att ge fan i att rasblanda för annars kommer dina barn se ut som bajs.
Det var ju en extremt långsökt och efterbliven teori.
Självklart har du fel, vilket du också vet om. Det du babblar om har ingen vetenskaplig grund heller. Forskare har redan bevisat att du är recessiv och att en somalie är överlägsen dig.
Citera
2024-04-26, 10:53
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wall.Engberg
Det var ju en extremt långsökt och efterbliven teori.
Självklart har du fel, vilket du också vet om. Det du babblar om har ingen vetenskaplig grund heller. Forskare har redan bevisat att du är recessiv och att en somalie är överlägsen dig.

Men inte ett ord om det jag skrev som faktiskt var vetenskapligt? Haha du är arketypen av en neger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback