Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-22, 17:06
  #25
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Den risken är ju obefintlig
1) valfusk finns ju inte, så vem söker efter fel.
2) ser autentisk ut mot en äkta poströst
3) man kan inte se sin röst i efterhand, bara att det har "röstats" så ingen kommer veta att jag bytt till SD röster.

Nu uppmanar jag inte till valfusk, säger bara att säkerheten är urusel på poströster och har alltid varit så.
Man är inte politisk neutral om man hävdar annars.
Så hur hackar man röstlängden?
Dvs hur lyckas någon rösta fler än en gång?

3)det är bara att gå till SoS med sitt röstkort och begära att få se hur ens röst har räknats.
Citera
2024-04-22, 17:21
  #26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Ja lägger jag i en miljon röstsedlar så är det uppenbart valfusk. Du vet, en röst - en person.
Att Arizona bara fått in 1 röstsedel mer än inregistrerad befolkningen betyder inte att valfusk inte finns.
Mina 25 röster (inskriva på min adress + grannskap) är också helt legitima personer som finns i folkbokförningen.
Nu har de fått sin röst magiskt ändrat till SD utan att veta av det. Bra för sverige!

Kan jag, så lovar jag dig att även andra gör samma sak
Du skriver om en fantasi som inte existerar, varför gör du det för?
Inget valfusk förekommer varken live eller poströster och i ett antal som ens har den allra minsta betydelsen för något.
Jag är mest funderar på varför du skriver skräpet och med tanke det är bara en konspiration och inget annat.
Verkar som du tror de inte ens räknar rösterna och med tanke på du tror inte man dubbelkollar siffrorna
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Den risken är ju obefintlig
1) valfusk finns ju inte, så vem söker efter fel.
2) ser autentisk ut mot en äkta poströst
3) man kan inte se sin röst i efterhand, bara att det har "röstats" så ingen kommer veta att jag bytt till SD röster.

Nu uppmanar jag inte till valfusk, säger bara att säkerheten är urusel på poströster och har alltid varit så.
Man är inte politisk neutral om man hävdar annars.
De finns inte för man just söker efter felen och att de inte kan passera
två får du översätta till svenska, helt obegripligt det du skrev där.

Och trean är precis som du inte ens vet om att man övervakar valen, men förstår det är din önskan att ändra valresultatet.
Men ledsen, det går inte.
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Så hur hackar man röstlängden?
Dvs hur lyckas någon rösta fler än en gång?

3)det är bara att gå till SoS med sitt röstkort och begära att få se hur ens röst har räknats.
Ingen aning, och misstänker vi aldrig kommer till den biten, för de dubbelräknar ju så att säga, så att antal överensstämmer med röstlängderna och säkerligen mer kontrollpunkter har de.

Man inser detta är bara en dåre som tror valfuska är bara att skicka 25 valsedlar i ett kuvert
Det är inte hög nivå på skräpet nu.
Citera
2024-04-22, 18:36
  #27
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du skriver om en fantasi som inte existerar, varför gör du det för?
Inget valfusk förekommer varken live eller poströster och i ett antal som ens har den allra minsta betydelsen för något.
Jag är mest funderar på varför du skriver skräpet och med tanke det är bara en konspiration och inget annat.
Verkar som du tror de inte ens räknar rösterna och med tanke på du tror inte man dubbelkollar siffrorna

De finns inte för man just söker efter felen och att de inte kan passera
två får du översätta till svenska, helt obegripligt det du skrev där.

Och trean är precis som du inte ens vet om att man övervakar valen, men förstår det är din önskan att ändra valresultatet.
Men ledsen, det går inte.

Ingen aning, och misstänker vi aldrig kommer till den biten, för de dubbelräknar ju så att säga, så att antal överensstämmer med röstlängderna och säkerligen mer kontrollpunkter har de.

Man inser detta är bara en dåre som tror valfuska är bara att skicka 25 valsedlar i ett kuvert
Det är inte hög nivå på skräpet nu.

Blir intressant se vad ni vänster säger efter trump vinner i höst.
Valfusk?
Citera
2024-04-22, 19:04
  #28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Blir intressant se vad ni vänster säger efter trump vinner i höst.
Valfusk?
Om vi ska ta med oss erfarenheten från förra valet, och där donalds uppenbarligen försökte valfuska.
Så är det något man definitivt bör titta på och även om Joe vinner.
Det vore sjukt komiskt om donalds försöker valfuska igen.

Dock för åter gå till ämnet, så vet vi poströster fuskas det inte med och bevisligen också.
Och det intressanta är donalds har sett inget valfusk sker med poströster och att det finns risker med tappa röster om inte republikanen anammar poströstande också.

Sen kommer de traditionella omräkningar ske oavsett vem som vinner, en del är triggade AUTOMATISKT och pga att det är lagen och om skillnaden är inom ett viss procent.
Sen kan man också begära omräkningar, men om donalds vinner efter omräkningar, så kommer D inte prata om valfusk.
Men såklart har donalds försökt valfuska, så kommer givetvis detta bli en sak.

Men svaret på om valfusk om D förlorar, så är svaret ett enkelt nej och om nu inte donalds är så korkad och försöker valfuska igen.(Men då kommer bevis finnas, för annars blir det som senaste gången med donalds bara tomt prat, så tiden utvisar detta utan tvekan.)
Citera
2024-04-22, 23:30
  #29
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Så hur hackar man röstlängden?
Dvs hur lyckas någon rösta fler än en gång?

3)det är bara att gå till SoS med sitt röstkort och begära att få se hur ens röst har räknats.

Varför skall man rösta fler ggr när man kan ha 100% av alla registrerade demokrater röstades, samt ett gäng gamla döda demokrater. Voter turnout 100%, 81 million votes 🤣

PS. Ingen går på detta längre, inte ens demokrater. Detta är också anledningen till varför det tyvärr inte är osannolikt att vi inte får något val 2024. Hur någon, ens i denna tråd kan sitta och förvara detta är bortom allt förstånd.
__________________
Senast redigerad av CapsLock99 2024-04-22 kl. 23:32.
Citera
2024-04-23, 00:41
  #30
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Varför skall man rösta fler ggr när man kan ha 100% av alla registrerade demokrater röstades, samt ett gäng gamla döda demokrater. Voter turnout 100%, 81 million votes 🤣

PS. Ingen går på detta längre, inte ens demokrater. Detta är också anledningen till varför det tyvärr inte är osannolikt att vi inte får något val 2024. Hur någon, ens i denna tråd kan sitta och förvara detta är bortom allt förstånd.
Så endast när Rnc kandidater vinner har valet gått rättvist till?
Och om din tes stämmer så är det meningslöst med demokratiska val.... Och det enda rimliga är att storma kongressen och störta alla folkvalda?
Fasisct much?

Du hade stormtrivits i Saddam Husseins Irak. Där en enda kandidat vann 98 % av alla röster.

Varenda trendlinje pekar mot förlust för BigDon och GOP. Det skrämmer dig.
Därför skriver du om valfusk redan nu i vår. I presumtivt syfte.


Cope harder magadonian
Citera
2024-04-23, 00:41
  #31
Avstängd
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Fakta berättar i Arizona ett försök till valfusk per tio miljoner poströster.
Och liknande ser man hela USA över.

Ca 300 rösters valfusk i hela USA alltså, eller ca 150 om vi ska vara mer noga. Tror du själv på det din pajas?



Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Trump uppmanade ju folk att rösta på valdagen vid förra valet. Och det förlorade han många röster på. För alla tar sig inte till vallokalen på valdagen för det kan inträffa strul. Att rösta i tid och förtidsrösta tänker Trump att han kan få fler röster.

Av orsaken att hans kriminella aktiviteter kommer att minska folks lust att rösta på honom.

Trots det ökade han med 10 miljoner röster. Inte illa pinkat.


Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ingen aning, kanske Arizona har detta någonstans i sina publika dokument.
Saken är dock att det är sjukligt sällsynt att någon lyckas med att valfuska med poströster.

Du har uppenbarligen inte koll. Valfusk har man talat om i USA i decennier, i synnerhet poströsterna.



Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Blir intressant se vad ni vänster säger efter trump vinner i höst.
Valfusk?

Haha, härliga tider det var 2016 när hela MSM och PK spräckte blodkärl på löpande band i direktsändning.




Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Varför skall man rösta fler ggr när man kan ha 100% av alla registrerade demokrater röstades, samt ett gäng gamla döda demokrater. Voter turnout 100%, 81 million votes 🤣

PS. Ingen går på detta längre, inte ens demokrater. Detta är också anledningen till varför det tyvärr inte är osannolikt att vi inte får något val 2024. Hur någon, ens i denna tråd kan sitta och förvara detta är bortom allt förstånd.

Var det så?! Det har till och med jag missat.
Ingen vet vad som pågår i kulisserna eller av vem. Med tanke på det vansinnet vi är inne i så har jag svårt att tro att globalisterna verkligen har kontroll. Min förhoppning är att de grips en efter en men att hålla i gång hela cirkusen gör att de som är kvar inte heller vet vad som pågår och vem som har kontroll.
Citera
2024-04-23, 00:48
  #32
Medlem
rotebro-hasses avatar
Donald Trump har alltid rätt.
Att rösta mha post är ett fullgott alternativ.

Glöm bort vad han sa igår. Fascister ska inte behöva oroa sig över att vara konsekventa. Eller medias rapporteting

MAGA väljare bryr sig inte. Eller har inte förmågan att utöva kritisk analys.

Och börjar de ställa frågor så pekar man åt annat håll.. Se där. En mexikansk transa dansar på gatan och stjäl samtidigt ditt Medicare.

Titta dit istället.
Citera
2024-04-23, 07:41
  #33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Ca 300 rösters valfusk i hela USA alltså, eller ca 150 om vi ska vara mer noga. Tror du själv på det din pajas?





Trots det ökade han med 10 miljoner röster. Inte illa pinkat.




Du har uppenbarligen inte koll. Valfusk har man talat om i USA i decennier, i synnerhet poströsterna.





Haha, härliga tider det var 2016 när hela MSM och PK spräckte blodkärl på löpande band i direktsändning.






Var det så?! Det har till och med jag missat.
Ingen vet vad som pågår i kulisserna eller av vem. Med tanke på det vansinnet vi är inne i så har jag svårt att tro att globalisterna verkligen har kontroll. Min förhoppning är att de grips en efter en men att hålla i gång hela cirkusen gör att de som är kvar inte heller vet vad som pågår och vem som har kontroll.
Säg det då till Arizona, och nej, valfusk är mest ett fåtal random här och där och har ingen inverkan på några presidentval.

Du verkar tro att valen inte har valobservatörer av bägge partierna, men jag antar konspirationen är viktigare än fakta och med tanken på att en del inte vill veta av fakta.
Och det är faktiskt du som tror inte jag, jag återger bara fakta.
Citera
2024-04-23, 07:45
  #34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Donald Trump har alltid rätt.
Att rösta mha post är ett fullgott alternativ.

Glöm bort vad han sa igår. Fascister ska inte behöva oroa sig över att vara konsekventa. Eller medias rapporteting

MAGA väljare bryr sig inte. Eller har inte förmågan att utöva kritisk analys.

Och börjar de ställa frågor så pekar man åt annat håll.. Se där. En mexikansk transa dansar på gatan och stjäl samtidigt ditt Medicare.

Titta dit istället.
De är som dun i vinden och blåser åt det hållet som vinden blåser ifrån(nu då donalds som är vinden och ändrar sig titt som tätt och ofta med totalt motsatta påståenden.)
Och just nu är poströster bra, vilket vi i och för sig hela tiden vetat, men ett bevis på hur donalds bara svamlar.
Men nu har ju hen rätt i alla fall, men ska inte förvåna mig om poströster är dåliga snart igen.

Intressant att sekten här inte än fattat donalds har ändrat sig, för de brukar normalt synkronisera sig rätt bra.
Misstänker att de har investerat för mycket i att ropa om poströster är dåliga att de inte kan ändra sig med donalds denna gången
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback