Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-21, 13:13
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Lär väl vara cancer hos Lisa som uppdagats. Svårt att tro något annat. Rätt vanligt som många vet.

Att hon varit otrogen och legat med en man känns långsökt. Men men, Emil Forsberg och sin fru separerade ju så osvuret är bäst.

En bubblare skulle vara att Lisa hittat Gud och blivit frireligiös a la Hillsong eller Livets Ord. Det tror jag dock inte på.
Liknelsen med Emil Forsberg är aningen märklig i sammanhanget .


Han spelade ju med landslaget för en månad sen varav den senaste från start .
Citera
2024-04-21, 13:49
  #14
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Liknelsen med Emil Forsberg är aningen märklig i sammanhanget .


Han spelade ju med landslaget för en månad sen varav den senaste från start .

Med min liknelse vill jag säga att trots att man varit tillsammans många år så kan det gå åt helvete ändå. Har inget att göra med om man spelar i landslaget eller inte.

Det blir intressant detta att följa. Jag gissar på cancer men höjer ett varningen finger för otrohet. Det sista är en rejäl bubblare.
Citera
2024-04-21, 15:41
  #15
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Vill inte spekulera men känns som någon form av Sjukdom har drabbat anhörig. MS/ALS/Parkinson/Cancer
Brukar inte otrohet vara mycket vanligt och även traumatiskt bland "fotbollspelare".
Citera
2024-04-21, 20:56
  #16
Medlem
Fysisk sjukdom som cancer eller ALS brukar rapporteras till skillnad från psykisk - elitidrott är oerhört påfrestande och jag tror spontant det handlar om mental utbrändhet i någon form.
Citera
2024-04-21, 22:21
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det finns vissa saker i livet som inte ens Flashbackpöbeln har med att göra.

Lämna Lina Hurtig ifred och låt henne hålla sina personliga saker för sig själv .

Hon har ingen skyldighet att gå ut och berätta om det och varken hon eller hennes fru behöver få leva med massa spekulationer. Nog för att detta är Flashback men vafan, lite respekt borde man kunna vänta sig även på detta forum?

Spot on!! Tänk om världen fungerade så!❤️
Citera
2024-04-23, 11:51
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Lär väl vara cancer hos Lisa som uppdagats. Svårt att tro något annat. Rätt vanligt som många vet.

Att hon varit otrogen och legat med en man känns långsökt. Men men, Emil Forsberg och sin fru separerade ju så osvuret är bäst.

En bubblare skulle vara att Lisa hittat Gud och blivit frireligiös a la Hillsong eller Livets Ord. Det tror jag dock inte på.

Håller med dig. Tycker det finns alldeles för många trådar här på Flashback där man diskuterar privatpersoners liv, domar i brottsfall, bla bla bla. Visst, kändisar får kanske stå ut med mer uppmärksamhet. Men det finns gränser.
Citera
2024-04-23, 11:53
  #19
Medlem
buisnismannens avatar
Om dom inte vill vi ska spekulera så får man Förfan sluta vara så jävla hemliga. Till dess så fritt fram spekulera på grabbar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback