Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-20, 05:50
  #13
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitaludvig
Jag är Demokrat och bor i USA. Det finns inget parti som heter Moderaterna i Kalifornien. Att veta, eller i vart fall tro, att efterlevande inte saknar en sänker trösklarna för att fridfullt kunna lämna detta liv.

Inget av det är säkert.

Ska du begå masskjutning? Det är sådant Demokrater gör när de inser att big government inte fungerar.
Citera
2024-04-20, 22:14
  #14
Medlem
Det finns inget sätt att inte skada omgivningen om du avslutar det hela. Om du levt ett för de stora sakerna i livet är det dags att du lever för de små sakerna i livet. Kanske skaffar en hund eller ett barn. Lever i nuet istället för att ständigt jaga det stora.
Citera
2024-04-22, 22:44
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaludvig
Jag har rest längre än alla berömda upptäcktsresare. Jag vet mer än alla vetenskapsmän före mig. Jag har haft mer sex och fler sexpartner än faraonerna. Jag har ett internet som Bill Gates bara kunde drömma om och en vård och tandhygien som Gustav Vasa inte trodde var möjlig. Jag har gjort minsta möjliga till maximal utdelning.
Till skillnad från de flesta så vet jag vad existensen och livet är. Jag vet varför vi är här men har börjar tröttna på att uppehålla mig "här på Jorden".
Jag har inget särskilt mer att tillägga eller tillföra men vill skapa minsta möjliga sorg, smärta, tårar och trauma för mina efterlevande och nära och kära när jag en dag i framtiden lämnar världen åt sitt eget öde utan mig. Hur gör man det?

Var ett egoistiskt rövhål. Då kommer ingen sakna dig eller bry sig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback