Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-28, 03:52
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trocaderos72
Jag blir störd, ledsen och osäker över min dejt. Hon och jag har nyligen börjat dejta igen efter en paus på ca 3 månader ändå måste hon svara på sms, fortsätta ha en konversation och även tacka ja på en vänförfrågan på Facebook från sitt ex när hon är på dejt hemma hos mig några dagar.

Innan pausen på 3 månader hade vi dejtat i 5 månader. Orsaken till pausen var att hon inte kände sig redo och klar, exet var en stor anledning till det. Min dejt förstår mig inte riktigt utan säger att ”jag är hos dig nu och att det är mig hon vill dejta och vara med”.

Jag sa till min dejt att du kan väl svara att du är bortrest några dagar men att du hör av dig när du kommit hem. Dejten brydde sig inte om min önskan. Överreagerar jag?

Men vad fan! Hon skiter i dig, hon bryr sig bara om sig själv. Hon vill bara göra sin andra kille svartis och kanske få dig att bjuda på saker och underhålla henne. Jag föreslär att du talar om för henne att du kan bli hennes slav eller gimp eller nåt. Det verkar passa dig. Lycka till!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback