Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-19, 01:08
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brofanomo1
Jag har pratat med en tjej till och från i några månader. Första gången vi träffades var de inga som helst problem. Det var länge sen jag hade en sån bra dejt. I slutets fylledimma tog vi varsin taxi hem. Jag ville inte vara den som var påflugen och direkt bjuda med henne hem och tänkte att vi kan träffas i veckan eller till helgen. Vi börjar direkt skriva dagen efter om allt gull osv. Men från någonstans så ghostar hon mig. Jag ger de lite tid, några dagar och skriver om vi skulle ses i helgen. Det blev ett nej och flyttade fram dejten till nästkommande helg. Även då väldigt tyst från henne. Skriver igen närmare inpå helgen om vilken tid vi ska ses. Och då vräker hon ut sig att hon inte kan ge mig de jag vill ha. Som att vi skulle gifta oss nästan. Fattade ingenting. Visst var man betuttad men inte mer än så. Ville träffa henne igen.Tre månader senare träffas vi av en slump i baren. Då är det nästan som att hon väntat på att träffa mig igen. Hon tar mig på armen och säger att hon gärna vill träffa mig igen. Självklart säger jag. Jag hör av mig efter några dagar och säger hej, tid och plats. Även då flyttar hon helgen till nästa. Känner mig en aning korkad och osäker men hur fan ska man tolka detta?
Låter som hon bullshitar, hon leker med dig och vill ha dig efterhängade av sig
Citera
2024-04-19, 06:39
  #14
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från: Desperat?

/mod
Citera
2024-04-19, 09:10
  #15
Medlem
Hon verkar ju på när hon är på fyllan så passa på att ligga då, sen får någon annan handskas med hennes vardagssvammel
Citera
2024-04-19, 14:00
  #16
Medlem
Dirk.Coetzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brofanomo1
Känner mig en aning korkad och osäker men hur fan ska man tolka detta?

Att du ska skita i den korkade velpottan.
Citera
2024-04-19, 14:08
  #17
Medlem
NegernsDofts avatar
Bekräftelse, du är för tillgänglig. Hon kan inte ge dig det du vill ha men du ger henne det hon vill ha
Citera
2024-04-28, 04:06
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brofanomo1
Jag har pratat med en tjej till och från i några månader. Första gången vi träffades var de inga som helst problem. Det var länge sen jag hade en sån bra dejt. I slutets fylledimma tog vi varsin taxi hem. Jag ville inte vara den som var påflugen och direkt bjuda med henne hem och tänkte att vi kan träffas i veckan eller till helgen. Vi börjar direkt skriva dagen efter om allt gull osv. Men från någonstans så ghostar hon mig. Jag ger de lite tid, några dagar och skriver om vi skulle ses i helgen. Det blev ett nej och flyttade fram dejten till nästkommande helg. Även då väldigt tyst från henne. Skriver igen närmare inpå helgen om vilken tid vi ska ses. Och då vräker hon ut sig att hon inte kan ge mig de jag vill ha. Som att vi skulle gifta oss nästan. Fattade ingenting. Visst var man betuttad men inte mer än så. Ville träffa henne igen.Tre månader senare träffas vi av en slump i baren. Då är det nästan som att hon väntat på att träffa mig igen. Hon tar mig på armen och säger att hon gärna vill träffa mig igen. Självklart säger jag. Jag hör av mig efter några dagar och säger hej, tid och plats. Även då flyttar hon helgen till nästa. Känner mig en aning korkad och osäker men hur fan ska man tolka detta?

Men vad fan! Hon antar att du har lite för liten kuk och är dålig på att använda den men vill ha en "shoulder to cry on", du är friend-zoned men fattar det inte. Du förstod tvärtom, det var inte att hon inte kunde ge dig utan du kan inte ge henne. Snacka om vanföreställningar!
Väx upp lite, du låter som du är 14.
Citera
2024-05-02, 18:45
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ffswtf
Men vad fan! Hon antar att du har lite för liten kuk och är dålig på att använda den men vill ha en "shoulder to cry on", du är friend-zoned men fattar det inte. Du förstod tvärtom, det var inte att hon inte kunde ge dig utan du kan inte ge henne. Snacka om vanföreställningar!
Väx upp lite, du låter som du är 14.
Fan snackar du om haha. Verkar isåfall att vi båda har vanföreställningar och är 14. Hej kompis
Citera
2024-05-03, 23:47
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Nej nej nej, inget ghostande. Ingen kvinna med värdighet jagar en man och en man borde inte vilja bli jagad av en kvinna.
Hon är uppenbarligen inte särskilt intresserad så ts borde bara skita i henne. Hon njuter enbart av bekräftelsen.

Kvinnor är mer biologiskt funtade till att jaga än män, tro inte på allt du har sett på TV, skiten är skrivet av nördar som aldrig har fått fitta, alla och jag menar ALLA som har framgång med kvinnor vet detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback