Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 23:17
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Ok! Så han hade ingen familj och var lovligt villebråd pga en termos?
Är det rätt uppfattat?

Coffe är en av dom finaste jag känner, jag känner dom flesta i varenda klubb sen väldigt många år och då menar jag verkligen alla,äldre både HA och RD tro inte på allt ni läser el hör
Citera
2024-04-25, 23:20
  #62
Medlem
[quote=Nymphahora|88054439]På samma adress som den försvunna, Gunseredsgården 1 i Gunnilse, bor också Görg*n Wa*s (*= e, s) som är tidigare president för Hells Angels Gothenburg.[/QUOTE

Wass var en kort tid bara, inte hans grej😃 adress är en sak,boendet en annan😊
Citera
2024-04-25, 23:26
  #63
Medlem
[quote=Tanrika69|88088002]
Citat:
Ursprungligen postat av Nymphahora
På samma adress som den försvunna, Gunseredsgården 1 i Gunnilse, bor också Görg*n Wa*s (*= e, s) som är tidigare president för Hells Angels Gothenburg.[/QUOTE

Wass var en kort tid bara, inte hans grej😃 adress är en sak,boendet en annan😊

Citat:
Ursprungligen postat av daimonion
Det är Hells Angels gård dom är skrivna på.


Jag vet vilka som bor fast på gården, en har bott där i väldigt många år, annars är det bara adressen dit!! Försökte svara ang Wass, men helt ny här😃 Wass var en jättekort tid, inte hans grej och jag som känt han i 40 år och innan klubben vet det oxå😂
Citera
2024-04-25, 23:31
  #64
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanrika69
Coffe är en av dom finaste jag känner, jag känner dom flesta i varenda klubb sen väldigt många år och då menar jag verkligen alla,äldre både HA och RD tro inte på allt ni läser el hör
Jag har svårt att se att laglydiga svenskar och vårt rättssystem tycker att Coffe var en fin kille!
Tydligen verkar inte äns HA gilla din fina kille?
Dina preferenser om vad som är en fin kille, stämmer jävligt illa med vad man som medborgare ska anse!
Troligtvis är du väl själv grovt kriminell med det korkade tänket?
Citera
2024-04-25, 23:40
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Jag har svårt att se att laglydiga svenskar och vårt rättssystem tycker att Coffe var en fin kille!
Tydligen verkar inte äns HA gilla din fina kille?
Dina preferenser om vad som är en fin kille, stämmer jävligt illa med vad man som medborgare ska anse!
Troligtvis är du väl själv grovt kriminell med det korkade tänket?

Absolut inte kriminell😃 säger såhär, tro inte på rykten el tidningarna OCH försvarar inte hans handlingar men som vän så är han fin!! Rota mer i den luffaren som blev outad,HADE en son, den störste äckligaste människan på jorden! Och jag är allt annat än korkad😊 och om du ser ner på dom så varför lägger du din energi och diskuterar dom? Skulle inte jag göra😂 läser ju inte om clownerna i foxtrot och vad dom pajasarna heter
Citera
2024-04-25, 23:55
  #66
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanrika69
Absolut inte kriminell😃 säger såhär, tro inte på rykten el tidningarna OCH försvarar inte hans handlingar men som vän så är han fin!! Rota mer i den luffaren som blev outad,HADE en son, den störste äckligaste människan på jorden! Och jag är allt annat än korkad😊 och om du ser ner på dom så varför lägger du din energi och diskuterar dom? Skulle inte jag göra😂 läser ju inte om clownerna i foxtrot och vad dom pajasarna heter
Ok! Att han var din vän och du tycker att han var fin är ju din upplevelse. Behåll den känslan, men försök inte framställa killen som fin för oss andra.
Skiten med blattarna är givetvis mycket värre. Håller med dig till 100%

Lycka till med ditt liv!
Citera
2024-04-26, 02:59
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanrika69
Det kan du omöjligt ha gjort😂


Sant
Citera
2024-04-26, 22:41
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Ok! Att han var din vän och du tycker att han var fin är ju din upplevelse. Behåll den känslan, men försök inte framställa killen som fin för oss andra.
Skiten med blattarna är givetvis mycket värre. Håller med dig till 100%

Lycka till med ditt liv!
En person är inte handlingar och agerande, skulle du säga samma sak om det var ditt barn? Bror? T ex.. som person ja,fantastisk och ingen hade orkat gå i hans skor i alla år, jag varken läser el lyssnar vad mina vänner gör el gjort, när man känt folk i så många år och det funnits ett liv innan så är det fortf nära vänner precis som Coffe, försvarar jag handlingar nej men som person ja
Citera
2024-04-26, 22:48
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Jag har svårt att se att laglydiga svenskar och vårt rättssystem tycker att Coffe var en fin kille!
Tydligen verkar inte äns HA gilla din fina kille?
Dina preferenser om vad som är en fin kille, stämmer jävligt illa med vad man som medborgare ska anse!
Troligtvis är du väl själv grovt kriminell med det korkade tänket?

Tänkte, inte så smart att kalla honom min kille,såg inte att du skrivit det!VÄN stor skillnad
Citera
2024-04-27, 11:10
  #70
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanrika69
Han som varit länge😃är fortf pres där,nåt mer du vill veta om berget?😃
Ja vilka är med där ute efter sammanslagningen och hur ser officer rollerna ut?
Citera
2024-04-28, 06:45
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Ja vilka är med där ute efter sammanslagningen och hur ser officer rollerna ut?

Ju mindre man vet desto bättre! Det man får veta är inte alltid det rätta😃 det är vad jag kan och vill säga😊
Citera
2024-04-28, 08:43
  #72
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanrika69
Ju mindre man vet desto bättre! Det man får veta är inte alltid det rätta😃 det är vad jag kan och vill säga😊
Finaste du känner? Vad är det luffare du umgås med? Han var psykopat innan han ens blivit tonåring. Inte ett endaste rätt har han gjort i hela sitt liv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback