Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 22:32
  #1
Medlem
Ja, ni hör ju hur det låter. Helt random bytte jag lösenord o kan inte komma ihåg det. Fingeravtryck fungerade, men bara 72h. Sen måste lösenordet skrivas.
En Samsung S21. Jag har både Samsung account o Googlekonto. Men...Jag har ju inte säkerhetskopierat den. Å vill undvika fabriksåterställning.
Är det möjligt att komma in i den???
Citera
2024-04-14, 23:35
  #2
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iaktta
Ja, ni hör ju hur det låter. Helt random bytte jag lösenord o kan inte komma ihåg det. Fingeravtryck fungerade, men bara 72h. Sen måste lösenordet skrivas.
En Samsung S21. Jag har både Samsung account o Googlekonto. Men...Jag har ju inte säkerhetskopierat den. Å vill undvika fabriksåterställning.
Är det möjligt att komma in i den???

Ge fan i att kolla i andras lurar! Nyregistrerad dessutom.
Citera
2024-04-14, 23:44
  #3
Medlem
Kantarellgudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iaktta
Å vill undvika fabriksåterställning.

Blir svårt då
Citera
2024-04-15, 07:07
  #4
Medlem
borrizs avatar
Fungerar det inte med PIN?
Citera
2024-04-15, 09:17
  #5
Avstängd
Det är sådant som säljs till Cellebrite av dom som kan det.
Citera
2024-04-15, 11:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Ge fan i att kolla i andras lurar! Nyregistrerad dessutom.
Skönt när vuxna människor dömer utan att veta😤 Inte konstigt samhället ser ut som det gör. Nu är det ju min telefon det handlar om. Om du nu inte hade någon lösning eller tips, så kan du skrolla vidare.
Citera
2024-04-15, 11:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kantarellguden
Blir svårt då
Anade detta. Läste på Samsungs hemsida att man kunde låsa upp den via Hitta min enhet o samsung account. Men det verkar inte finnas kvar.
Citera
2024-04-15, 11:14
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Fungerar det inte med PIN?
Det är inte simkortet som är låst utan telefonen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback