Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-17, 10:56
  #13
Medlem
Din partner jobbar på ica men du köper kexchoklad på coop, ditt otrogna as
Citera
2024-04-17, 17:41
  #14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Varför skulle det vara illojalt att gå på andra konserter? Man slutar väl inte uppskatta annan musik eller slutar med ett intresse enbart för att man eventuellt är ihop med en artist. På samma sätt som man inte slutar umgås med andra, slutar handla på andra butiker när ens partner jobbar på ica eller slutar äta kebab när ens partner jobbar på en hamburgerestaurang.
Citera
2024-04-17, 18:56
  #15
Medlem
NegernsDofts avatar
Ja om du dejtar en artist får du uteslutande lyssna på dens musik utan några som helst undantag, säger väl sig självt
Citera
2024-04-22, 02:52
  #16
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...otad-och-ranad

Tydligen inte!
Citera
2024-04-22, 12:46
  #17
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
En fråga om du var ihop med en artist? Skulle du känna dig olojal då och ej kunna gå och kolla på andra artister av samma kön som den artisten du är ihop med? Det skulle jag göra. Det känns ungefär att vara otrogen. Säg tex att nu leker vi utopia här. Säg att du hade en massa andra Idoler innan du och den här blev ihop. Ska du helt plötsligt kassera alla andra du lyssnade på och bara lyssna på han/henne du hade innan den du blev ihop med. Det blir väldigt tråkigt då och spec om du hade 45 favvo artister band innan som du brukade gå på konsert med och personen förbjuder dig att du ej får se de andra banden.

Nu leker vi jag är ihop med en artist. Och jag går på bryan adams den 27. tror ni den skulle gilla det den jag var ihop med om jag skulle varit ihop med en artist.


Svaret är ett rungande nej! Var ihop med en person som ansåg sig vara en artist och som ansåg att jag var illojal som lyssnade på andra artister.
Citera
2024-04-22, 21:27
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Svaret är ett rungande nej! Var ihop med en person som ansåg sig vara en artist och som ansåg att jag var illojal som lyssnade på andra artister.
OKEJ men om den nu är bäst så är man ju otrogen
Citera
2024-04-28, 03:38
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
En fråga om du var ihop med en artist? Skulle du känna dig olojal då och ej kunna gå och kolla på andra artister av samma kön som den artisten du är ihop med? Det skulle jag göra. Det känns ungefär att vara otrogen. Säg tex att nu leker vi utopia här. Säg att du hade en massa andra Idoler innan du och den här blev ihop. Ska du helt plötsligt kassera alla andra du lyssnade på och bara lyssna på han/henne du hade innan den du blev ihop med. Det blir väldigt tråkigt då och spec om du hade 45 favvo artister band innan som du brukade gå på konsert med och personen förbjuder dig att du ej får se de andra banden.

Nu leker vi jag är ihop med en artist. Och jag går på bryan adams den 27. tror ni den skulle gilla det den jag var ihop med om jag skulle varit ihop med en artist.

Antingen är du typ 15 år, eller kanske det mentalt. Hur som helst är du helt hjärndöd. Det här måste vara en av de mest idiotiska trådarna jag har läst. När din "artist" får reda på din frågeställning kommer denne se sig om ett annat "fan".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback