Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-08, 17:06
  #1
Medlem
Hej! Idag var jag ute och gick under ett träd och känner då något blött som hamnar på mitt huvud, får panik och tror att jag blivit fågelbajsad, men när jag känner efter på huvudet är det torrt, men min hand luktar nu fränt och nästan som fårskit. Det syns inte och det blev inte blött, bara luktar konstigt. Nån som vet vad det kan vara? Ville veta om det är något äckligt som jag bör tvätta bort snarast.
Citera
2024-04-08, 17:13
  #2
Medlem
Hur vet du vad fårskit luktar? Och hur vet du detta? Vad som kom på ditt huvud kan vart spindel avföring?
Citera
2024-04-08, 17:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Hur vet du vad fårskit luktar? Och hur vet du detta? Vad som kom på ditt huvud kan vart spindel avföring?

Spindlar nu? De har varit 4 grader ute till idag typ
Citera
2024-04-08, 17:45
  #4
Medlem
Jag ger upp. Är rätt säker på att det är ekorrkiss, känsla: äcklad och stött. Vill tillägga att jag idag hade fixat håret jättefint och d är lite surt att jag nu måste tvätta om det men men.
Citera
2024-04-08, 20:12
  #5
Medlem
Jordgubbes avatar
Gå tillbaka till samma träd i morgon och bevaka, det här måste vi gå till botten med
Citera
2024-04-08, 21:12
  #6
Medlem
LupusLupuss avatar
Det är vår, saven stiger för fullt..
Om TS artbestämmer aktuellt träd så kan nog mysteriet graderas om till en högst normal händelse.
Citera
2024-04-09, 09:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupusLupus
Det är vår, saven stiger för fullt..
Om TS artbestämmer aktuellt träd så kan nog mysteriet graderas om till en högst normal händelse.
Hahaha

Luktar sav djur-kiss?
Citera
2024-04-09, 11:36
  #8
Medlem
LupusLupuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteallsokej
Hahaha

Luktar sav djur-kiss?

Ja den är klart sur och frän, har du luktat eller smakat på en asp som exempel?
Citera
2024-04-09, 12:29
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupusLupus
Ja den är klart sur och frän, har du luktat eller smakat på en asp som exempel?

Jahopp. Då vet man till nästa gång. Tack för hjälpen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback