Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-08, 14:49
  #1
Medlem
Beställde hem ett paket med mushroom gummies av märket the high company, har någon nån koll på om jag ska smälla i mig båda godisarna eller bara en, och vad jag kan förvänta mig?
__________________
Senast redigerad av Kristnakrister 2024-04-08 kl. 14:53.
Citera
2024-04-08, 14:52
  #2
Medlem
StonedMonkeys avatar
Det beror ju på, vad står på innehållsförteckningen?
Citera
2024-04-08, 14:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Det beror ju på, vad står på innehållsförteckningen?
Det står inget om hur mycket man ska ta
Citera
2024-04-08, 14:53
  #4
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
Det står inget om hur mycket man ska ta

Nej men det står vad det innehåller?
Citera
2024-04-08, 14:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Nej men det står vad det innehåller?
Det står inget om nån rolig substans, men tror dom ljuger för en, så vet jag det har varit med andra sorter
Citera
2024-04-08, 16:27
  #6
Medlem
Kan detta hjälpa dig?


https://youtu.be/Q8k-4PcEeiY?si=_X-UAGGkjfCYzbTS
Citera
2024-04-08, 18:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
Det står inget om hur mycket man ska ta

Det står högst upp på flärpen man drar av att "This pack contains one dosage".
Och trippen är ganska intense om man inte är van vid psykadelia, Börja alltid med för lite hällre än för mycket.
Citera
2024-04-08, 20:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippytoad
Det står högst upp på flärpen man drar av att "This pack contains one dosage".
Och trippen är ganska intense om man inte är van vid psykadelia, Börja alltid med för lite hällre än för mycket.
Sjukt, tog båda två, typ 2 timmar in är det så intense stt det är svårt o hantera, sen PANG så är det över på en sekund, helt nykter förutom liiiite afterglow. Hur kan det bara ta slut så där? Det va precis som att jag vaknade typ, fast jag sov inte innan
Citera
2024-04-08, 22:53
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
Sjukt, tog båda två, typ 2 timmar in är det så intense stt det är svårt o hantera, sen PANG så är det över på en sekund, helt nykter förutom liiiite afterglow. Hur kan det bara ta slut så där? Det va precis som att jag vaknade typ, fast jag sov inte innan

Ingen aning men folk har haft lite olika upplevelser, någon sa att de inte kände någonting alls typ, medans för mig är det som en vanlig tripp på svamp eller 4-AcO-DMT typ. 5-6 timmars tripp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback