Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 03:21
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Www2043
Tack för svar. Ett av mina största problem i detta är att jag är helt ensam. Jag blev sviken av mina vänner och förlorade allt när jag mötte denna psykopat. Dom visste att jag befann mig i nöd när dom beslutade sig för att avsluta vänskapen. Otroliga svek. Nu vet jag hur människor fungerar. Jag önskar så innerligt att jag hade bra och sunda vänner så att jag slipper denna hemska situation. Vågar inte göra någonting när jag lever ett liv i total ensamhet. Det är skillnad att ha människor i sitt liv och vara helt ensam. Jag är tacksam för dom vänliga och kloka råd jag får. Jag tar till mig allting även fast jag är för rädd för att agera. Jag önskar dock att jag får styrkan att följa era råd. Önskar det så innerligt. Livet är en plåga nu. Psykopaten psykar mig och förstör mig totalt på alla sätt och vis. Jag är inte längre samma människa pga hans terror.

Jag känner verkligen med dig. När närstående sviker en på det sättet... Jag skulle vilja försöka hjälpa dig. Jag skulle kunna hjälpa dig kontakta någon kvinnofridsorganisation och/eller polis. Jag har också stora problem med hälsan men det kommer som i skov. Om du vill ta emot hjälp, skicka ett pm till mig.
Citera
2024-04-28, 04:24
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Www2043
Som rubriken lyder. Denna vidriga typ har gjort mitt liv till ett helvete. Det är en riktig psykopat vars enda mål är att trycka ner och skada sitt offer (mig). Han behandlar mig som skiten under hans skor. När jag är snäll och följer med honom på t ex läkarbesök så brukar jag vänta på en särskild plats i flera timmar trots att jag har mycket dålig hälsa. Han visar ingen som helst tacksamhet utan tvärtom. Han pratar inte med mig, låtsas som att han inte känner mig, sätter sig långt bort från mig osv. Han ska ständigt låna pengar av mig. När jag ifrågasätter detta och säger ifrån så blir han aggressiv. Det blir han hela tiden. Han klarar inte av att man ber honom om någonting, t ex att inte gå in med sina skitiga skor. Så fort man är snäll och vill ge honom goda råd som man har goda kunskaper om så blir han också aggressiv. Det går inte säga en enda mening till aset utan att han ska börja skrika och herja. Han sitter och framför datorn dygnet runt och jag är luft för honom. Tar aldrig initiativ till vanliga konversationer. Detta är bara några exempel.

Psykopaten gillar att väcka negativa reaktioner och har drastiskt förändrat min personlighet till det negativa.precis som psykopater gör. Det är precis vad han vill.

Detta är ingen smart psykopat, han är en väldigt korkad och autistisk psykopat. Märkte direkt jag mötte honom att han är extremt störd men det var helt omöjligt att bli av med honom. Ångrar mig så djupt att jag inte bara blockerade hans nummer. Vem som helst hade sprungit för livet om dom mött honom. Detta är alltså ett svin som jag aldrig tagit seriöst och som jag inte lyckats bli av med. Innan jag mötte psykopaten så kunde jag aldrig föreställa mig att det finns så vidriga människor som honom. Jag fick erfara vad en riktig psykopat är för något.

Jag orkar inte med att leva detta helvete dör han ständigt förnedrar, terroriserar och utnyttjar mig.

Men vad fan! Vem är det här som inte är "smart" här, du verkar ju helt hjärndöd, är du imbecill tro?
Det finns ingen annan än du själv som satt dig i detta och som inte fattar att ta sig ur. Väx upp lite och sluta bete dig som ett barn.
Citera
2024-05-01, 20:31
  #231
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Du trivs uppenbarligen med detta kaos, annars hade det redan varit avslutat.

Kan lova att det funnits mängder med människor som försökt hjälpa TS ur det här, men hon vill inte. Det fyller någon sorts funktion för henne att hålla igång det, och att få berätta för andra om det. TS har förmodligen en långt historik av liknande uppfuckade grejer bakom sig.
Citera
2024-05-01, 23:53
  #232
Medlem
Detta är din tredje tråd om exakt samma! 3 trådar...

Du har fått massor av goda råd i samtliga.

Många är oroliga för dig och vill att din situation ska ändras, men du ser bara kritik och illvilja.

En användare erbjöd sig till och med att resa långt och fysiskt på plats hjälpa dig. Men det passade inte det heller, den fick utskällning som tack.

Jag försökte hjälpa dig massor - mig blev du rosenrasande på när jag inte längre strök dig medhårs.

En vacker dag kanske du råkar ut för partner våld på riktigt ... Ingen kommer hjälpa dig då, du har ropat varg för många gånger.

Ta eget ansvar. Kasta ut psykopaten på egen hand. Lycka till
Citera
2024-05-02, 00:01
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Jag känner verkligen med dig. När närstående sviker en på det sättet... Jag skulle vilja försöka hjälpa dig. Jag skulle kunna hjälpa dig kontakta någon kvinnofridsorganisation och/eller polis. Jag har också stora problem med hälsan men det kommer som i skov. Om du vill ta emot hjälp, skicka ett pm till mig.

Snälla du... tänk på dig själv! Speciellt om du har egna hälsoproblem. Fint att du känner med nån, men det finns så många andra som skulle uppskatta och behöva stöttning, folk som kan ta emot hjälp och också uppskattar den.

Ts har en historia av att vända på en 5-öring och bli aggresiv mot de som har stora hjärtan.
Citera
2024-05-02, 00:12
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ffswtf
Men vad fan! Vem är det här som inte är "smart" här, du verkar ju helt hjärndöd, är du imbecill tro?
Det finns ingen annan än du själv som satt dig i detta och som inte fattar att ta sig ur. Väx upp lite och sluta bete dig som ett barn.

Ts är inte lmbecill. Hen har en psykos.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback