Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-28, 19:59
  #1
Medlem
Som rubriken lyder så söker jag bergrum av alla typer i södra Sverige så om någon vill dela med sig av nått hade varit schysst. Även om ni bara vill ge en ledtråd hade uppskattats. Blivit helt insnöad på detta efter jag besökte rrgc myran
Citera
2024-03-29, 12:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asosa
Som rubriken lyder så söker jag bergrum av alla typer i södra Sverige så om någon vill dela med sig av nått hade varit schysst. Även om ni bara vill ge en ledtråd hade uppskattats. Blivit helt insnöad på detta efter jag besökte rrgc myran
Funkar det med bergrum som ligger i och lite utanför göteborg?
Citera
2024-03-29, 15:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asosa
Som rubriken lyder så söker jag bergrum av alla typer i södra Sverige så om någon vill dela med sig av nått hade varit schysst. Även om ni bara vill ge en ledtråd hade uppskattats. Blivit helt insnöad på detta efter jag besökte rrgc myran

Tyvärr är alla bergrum i princip stängda. Det finns fåtal bergrum i södra Sverige. Åk till Norrland istället, där finns ett gäng kvar..
Citera
2024-03-29, 21:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanmackan
Funkar det med bergrum som ligger i och lite utanför göteborg?

Ja alla tips uppskattas!
Citera
2024-03-29, 21:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRQA5
Tyvärr är alla bergrum i princip stängda. Det finns fåtal bergrum i södra Sverige. Åk till Norrland istället, där finns ett gäng kvar..

Något ställe du vill dela med sig av?
Citera
2024-04-10, 22:44
  #6
Medlem
Running_mans avatar
Synd att man inte kan skicka meddelanden till dig. Ibland vill man inte slänga ut tips här på öppna forumet, skaffa dig lite erfarenhet så får du även ta emot PM i framtiden.
Citera
2024-04-14, 21:05
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Synd att man inte kan skicka meddelanden till dig. Ibland vill man inte slänga ut tips här på öppna forumet, skaffa dig lite erfarenhet så får du även ta emot PM i framtiden.

Jag jobbar på de
Citera
2024-04-22, 17:58
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Synd att man inte kan skicka meddelanden till dig. Ibland vill man inte slänga ut tips här på öppna forumet, skaffa dig lite erfarenhet så får du även ta emot PM i framtiden.

Kan du skicka något till mig,jag var också inne i myran och har försökt hitta fler bergrum sen dess men det har inte gått jätte bra
Citera
2024-04-22, 20:09
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skjold1234
Kan du skicka något till mig,jag var också inne i myran och har försökt hitta fler bergrum sen dess men det har inte gått jätte bra

Läs, finns enormt mycket info att få. Ge inte upp
Citera
2024-04-23, 00:43
  #10
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skjold1234
Kan du skicka något till mig,jag var också inne i myran och har försökt hitta fler bergrum sen dess men det har inte gått jätte bra
Försökte, men men... detta poppar upp i ditt fall med:
Citat:
1. Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.
Så skriv lite inlägg och återkom sen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback