Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-03-29, 05:39
  #61
Medlem
Från ytterligare en tjej till en annan tjej.

Du förtjänar fan bättre. Köper han blommor /presenter till dig helt utan anledning? Låter som manipulation i så fall.

För det första visar han rätt tydligt att han inte respekterar dig överhuvudtaget. För det andra bör du tacka den andra tjejen faktiskt! Vilken kvinna! För det tredje vem skickar ens nakenbilder? Låter som att han besitter lite lägre intellekt. Alltså rätt dum och saknar ett fungerande konsekvenstänk. Det låter inte som någon bra hane att avla på om du vill ha barn!! Tänk om de får hans personlighet och hjärnkapacitet. Fy.

Du har några val:

Låtsas förlåta honom, bedra honom/hitta någon ny under tiden och sedan lämna.


Förlåta = dumt. Du kommer aldrig bli lycklig med honom igen ändå. Han är otrogen, går ej att lita på, egoistisk och respektlös.


Gör slut - hitta en bättre - bli lycklig
__________________
Senast redigerad av Mosamig 2024-03-29 kl. 05:47.
Citera
2024-03-29, 08:47
  #62
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterdoft
Att skicka en bild i en app för ragg,Ons och annat sånt är inte okej, om du säger att det är okej utgå från din åsikt och från att relationer inte funkar idag för att vi har ingen respekt,moral ,principer annat än jag är fri att göra vad jag vill! Tänk om vi ska köra mot rött,inte stanna i övergångställen och kör över hastigheten och strunta i mer trafik reglar hur det ska ha sett ut!

Vad har ragg med körning mot rött ljus att göra? Sorry, men hela din argumentation faller.
Vi har ingen moral idag? Nej, det var bättre förr när man hade en neger på cirkus som alla barn fick kasta tårta på. Då var det minsann hög moral.
Citera
2024-03-29, 08:50
  #63
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Vad har ragg med körning mot rött ljus att göra? Sorry, men hela din argumentation faller.
Vi har ingen moral idag? Nej, det var bättre förr när man hade en neger på cirkus som alla barn fick kasta tårta på. Då var det minsann hög moral.

Roligt ändå att få kasta tårta.
Citera
2024-03-29, 08:59
  #64
Medlem
halaltarzans avatar
Kan det inte vara så då att bruden är en riktig liten manipulativ katta som vill att det ska bli slut så hon kan lägga rabarber på snubben?
Citera
2024-03-29, 09:38
  #65
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vad är det för psykbrud som förtalar din pojkvän?
Hon har säkert bett om bilderna han skickat, men glömt förmedla den biten.
Varför kommer hon nu och pratar med dig om saken? Vad är hennes agenda?

Män har behov. Om du tömmer hans pung o ser till att han har mat i magen så behöver han inte skicka bilder till andra tjejer.

"Skicka en bild på din snopp! Pls!!!"

Sa ingen kvinna till en främmande man på internet. Någonsin.
Citera
2024-03-29, 14:18
  #66
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kan det inte vara så då att bruden är en riktig liten manipulativ katta som vill att det ska bli slut så hon kan lägga rabarber på snubben?

Han erkänner ju att han skickat bilderna till henne, men att det ska ha skett vid ett annat tillfälle än det som den andra tjejen anger. Hur länge sedan han menar att det ska ha varit har jag inte sett TS skriva något om i tråden.

Däremot har TS skrivit att hon sett "datum osv" som motsäger hans uttalande om när bilderna skulle ha skickats.

Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
när han kom hem och konfronterade honom sa han att det va längesen han skickade den bilden och att han inte menar allvar.

Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Jag vet ju att han ljuger eftersom det stod datum osv
__________________
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-03-29 kl. 14:20.
Citera
2024-03-29, 22:18
  #67
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Du... det är inte okej att skriva så till en person som känner att tågspåret lockar.

Ts besvärar inte. Varken på flashback eller killen.
Är det så, hur ska vi jobba mot en förändring om sanningen är kränkande,
Citera
2024-03-30, 02:50
  #68
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Jag och min kille har snart varit ihop i 3 år och bor tillsammans. Jag är fortfarande jättekär i honom och trodde vi hade det bra. Men så plötsligt skickar en helt okänd tjej ett meddelande på Messenger till mig och skriver att han är på Badoo och skriver till tjejer och skickar nakenbilder. Som bevis fick jag en bild på hans snopp som han skickat till henne. Jag blev så otroligt ledsen, arg och sen när han kom hem och konfronterade honom sa han att det va längesen han skickade den bilden och att han inte menar allvar. Tjejen skrev också att han velat ligga med henne osv. Vi har ett bra sexliv tycker jag, nog för att det inte var som i början men ändå bra! Han visar att han fortfarande älskar mig genom små kärleksfulla fester, kommer med blommor och presenter osv. Men är detta något jag ska förlåta? Han ber om en chans till och att vi inte bara kasta bort våra tre år tillsammans! Men just nu gör det bara så jäkla ont! Hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Hur längesen var det han skickade den bilden?

Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Tjejen som fått den sa att han skickade sen samma dag

Killen ljuger ju då antagligen. Men du kan ju skapa ett fejk konto på Badoo och kontakta honom som om du vore en annan tjej och fråga efter en nakenbild på honom (för att säkerställa att tejen som kontaktade dig inte ljuger).

Får du en nakenbild så är det bara att dumpa honom.
Citera
2024-04-05, 12:25
  #69
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Kan inte bara lämna honom. Känner att det bara är han som kan hantera mitt mående. Skulle nog aldrig klara mig ensam. Han säger förlåt varje dag och ”låt mig få visa att jag menar allvar!”.

Borderline alert..
Citera
2024-04-06, 18:10
  #70
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Borderline alert..

(FB) Anmäla eller inte?
Citera
2024-04-06, 19:10
  #71
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
(FB) Anmäla eller inte?

Intressant tråd.

Helt klart en lögnare och psykopat som fått TS i sina klor.

Bästa TS kan göra är att dumpa denna psykopat och otrogna lögnare asap.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback