Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-04-27, 21:10
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Oavsett vad läkarna säger så behöver du testosteron. Brist på testosteron är orsak till ditt baby face.
Jag skulle gärna ta tillskott men jag är rädd för att köpa okända saker på nätet. Vill ju gärna ha hjälp av vården.

Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Jag har själv alltid varit liten både till längd och kroppsform och hade det tidigare i mitt liv svårt att få tjejer då jag såg det som ett problem och kände att min längd var den viktigaste saken på jorden.

Någon gång efter 19-års åldern (efter en del festande och andra dumheter) så lyckades jag tränga undan det tankesättet och fick lite mer "fuck it"-attityd. Jag vågade testa att ta mer plats och att prata med tjejer (och framförallt vågade jag försöka ta för mig mer, du kan inte få mer än en örfil eller ett nej om du kysser en tjej som inte vill det).

Nu ca 10 år senare har jag fått barn med en kvinna som jag, för 10-12 år sedan, aldrig någonsin hade vågat försöka närma mig på något annat sätt än som en vän. Den relationen påbörjades via ett Facebook meddelande och lite chattande fram och tillbaka, när vi väl bestämde oss för att träffas första gången (hon bodde i en annan stad) så var jag såklart väldigt nervös men jag bestämde mig återigen för att tänka "Fuck it". Tog bilen dit, strösnackade lite och när vi skulle ge varandra en kram så förklarade jag att jag alltid försöker ta det som jag vill ha och kysste henne. Resten är historia.

Nu har vi andra sorters problem. Det är en sak som är säkert och det är att livet aldrig är problemfritt. Varesig med eller utan kvinnor i det.

Men börja ta livet med en lite större klackspark och förstå att ingen kommer döda dig om du närmar dig någon.
Jag hade en sån där fuck-it attityd under en period när jag kände att jag inte hade något att förlora men när jag även misslyckades då så blev det snarare en fuck-it-jag-skriver-i-allt attityd och blev deprimerad.
Citera
2024-04-27, 21:38
  #98
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag skulle gärna ta tillskott men jag är rädd för att köpa okända saker på nätet. Vill ju gärna ha hjälp av vården.


Jag hade en sån där fuck-it attityd under en period när jag kände att jag inte hade något att förlora men när jag även misslyckades då så blev det snarare en fuck-it-jag-skriver-i-allt attityd och blev deprimerad.

Sluta vara rädd, tacka mig senare.
Citera
2024-04-28, 01:36
  #99
Medlem
Kontakta vården men testosteron löser inte alla problem som folk verkar tro. Vissa har naturligt "babyface" oavsett testosteron halt.

Har en kompis med löjligt mucket babyface, ser nästan komiskt ut med hans stora kropp. han trodde också det var något hormonellt fel men han hade högre halt av testosteron än de flesta...

Något du verkligen borde ta tag i är att du prata för dig själv utan att du är medveten om det, kan finnas något psykiskt bakom det. Löser du det så är du nog en bit på vägen. Du mår uppenbarligen inte bra men en partner löser inte psykiska problem även om många tror det även jag en gång i tiden.
Nu har jag en partner och ett bra liv men det var efter jag löste mina psykiska besvär.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback