Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-24, 09:30
  #13
Medlem
Droger mot kramp?

Det är väl oftast nån elektrolytobalans som orsakar kramp. Så jag hade provat herbamare och magnesium. Och D3+K2 under mörka halvåret.

Knappa gärna in några dygns intag i Cronometer för att se om du får i dig lagom av allt nödvändigt. Löser det sig inte kan du låta göra hårmineralanalys.

Tänk på att spannmål, baljväxter och många grönsaker innehåller fytinsyror m m som hämmar upptag av mineraler som t ex magnesium, så försök få ett balanserat intag med en animalierik kost.

Rapportera gärna tillbaka här om hur det gått.
Citera
2024-03-24, 17:21
  #14
Medlem
Ebba.Bush.Snors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
En låg dosering Diazepam skulle hjälpa dina kramper det är en utav sakerna benzo är till för. Alternativt Magnesium vilket också fungerar utmärkt mot muskelkramper.

Du tror inte att det finns en stor risk att soldaten slaknar? Testat med magnesium, funkade väl lite men inte tillräckligt.
Citera
2024-03-24, 17:22
  #15
Medlem
Tjack? Kan du hålla på i 8 timmar.

Cola, kan du komma flera gånger.

Annars måttlig mängd alkohol.
__________________
Senast redigerad av neix 2024-03-24 kl. 17:37.
Citera
2024-03-24, 17:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebba.Bush.Snor
5-15 minuter beroende på intensitet i pumpandet.
Du får börja röra på dig seriöst..
Kramp av att knulla 5-15 minuter..
Citera
2024-03-29, 23:20
  #17
Medlem
Ebba.Bush.Snors avatar
Nu har vi druckit lite vin, ska ta xanor jag fick av en polare nu! Önska mig lycka till va
Citera
2024-03-29, 23:51
  #18
Medlem
Ebba.Bush.Snors avatar
kansk 6mg var för nycket
Citera
2024-03-30, 00:02
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebba.Bush.Snor
kansk 6mg var för nycket

Ja, 6mg är ganska mycket utan tolerans.

Edit: försök att sova nu så slipper du göra bort dig som man ofta gör på en hög dos benso utan tolerans.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback