Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-14, 14:12
  #1
Medlem
Jag skulle men dött batteri i Switchen och sen somna jag.

Nå? Spelade ni Super Mario-spel på Mar10-dagen?

Eller klädde ni ut er till Super Mario medans frugan klädde ut sig till Prinsessan. dunkdunk skulle det låta

Edit: Ursäkta. Admin, flytta till spelrelaterat?
__________________
Senast redigerad av Flashbackwards 2024-03-14 kl. 14:26.
Citera
2024-03-14, 14:38
  #2
Medlem
Aldrig hört om detta men nästa år smäller det, de ska införskaffas kostym o svampar sen drycker vi ner i röret!!!
Citera
2024-03-14, 16:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonotonMonolog
Aldrig hört om detta men nästa år smäller det, de ska införskaffas kostym o svampar sen drycker vi ner i röret!!!

Jag är PÅ.

JAG SÅÅ JÄVLA PÅ!

VI GÖR DET FAN VA KUL

Edit: Du menar skojjiga svampar hoppas jag?
Citera
2024-03-14, 18:07
  #4
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonotonMonolog
Aldrig hört om detta men nästa år smäller det, de ska införskaffas kostym o svampar sen drycker vi ner i röret!!!
Hade heller aldrig hört talas om denna högtid, men eftersom att jag mer eller mindre knarkade Super Mario på den gamla NES:en när det begav sig (Den används fortfarande ibland!), samt att Mario Cart fortfarande är ett av världens bästa partyspel, så kommer jag definitivt att vara på nästa år!!
Citera
2024-03-14, 20:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Hade heller aldrig hört talas om denna högtid, men eftersom att jag mer eller mindre knarkade Super Mario på den gamla NES:en när det begav sig (Den används fortfarande ibland!), samt att Mario Cart fortfarande är ett av världens bästa partyspel, så kommer jag definitivt att vara på nästa år!!


Helt rätt! alla dom gamla spelen på 64 är dunder o spela bäng med typ (golden eye) james bond o mario kart o thc vape gifter sig fint
Citera
2024-03-14, 20:25
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Jag är PÅ.

JAG SÅÅ JÄVLA PÅ!

VI GÖR DET FAN VA KUL

Edit: Du menar skojjiga svampar hoppas jag?





HUNDRA PrOCENT ROLIGA SVAMPAR
Citera
2024-03-14, 22:23
  #7
Moderator
memymos avatar
Dator- och konsolspel --> Spelrelaterat
/Moderator
Citera
2024-03-15, 13:41
  #8
Medlem
Super Mario 64 är mitt favoritspel bland rörmokarens många olika spel och plattformar.

Tycker det är svårt o bestämma sig om 2a platsen. Något ur Mario Bros-serien? Oddyssey eller kanske tom första Mario Galaxy-spelet, där jag inte ens störde mig på Wiis handkontrollsysten.
Citera
2024-03-15, 19:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Super Mario 64 är mitt favoritspel bland rörmokarens många olika spel och plattformar.

Tycker det är svårt o bestämma sig om 2a platsen. Något ur Mario Bros-serien? Oddyssey eller kanske tom första Mario Galaxy-spelet, där jag inte ens störde mig på Wiis handkontrollsysten.


Fan första Galaxy på wii var en jävla hit enligt mig, Spelade de med brorsan ända dåliga var ju att de mest va en som spela o den andra fick titta på o va den där jäkla stjärnan. men annars magiskt spel!
Citera
2024-03-15, 19:18
  #10
Medlem
roombaclocks avatar
visste inte ens att de fanns
Citera
2024-03-15, 20:45
  #11
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roombaclock
visste inte ens att de fanns

Jag tror att det började med 4 maj som Star Wars-dagen (may the fourth be with you). Sen har fler hakat på. Det finns också N7-day (7 november) som nåt slags Mass Effect-dag.
Citera
2024-03-15, 20:47
  #12
Medlem
roombaclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Jag tror att det började med 4 maj som Star Wars-dagen (may the fourth be with you). Sen har fler hakat på. Det finns också N7-day (7 november) som nåt slags Mass Effect-dag.
huh, najs
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback