Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 12:53
  #1
Medlem
Hur kass är er teknik då? Är ni tafatta i sängen, vågar ni inte ta för er. Kommer ni för tidigt eller inte alls, är ni för hårdhänta, är ni för torra och inte kan slappna av osv?

Hur är det att komma tillbaka efter lång torka?

Vad gjorde ni för fel och vad skulle ni gjort annorlunda?
Fick ni fortsätta knulla efter det och bättrades er teknik ju mer ni fick sexa?

Hur lång torka hade ni?

Eller var det helt enkelt att det var som att cykla, redan direkt så var ni som kungar eller drottningar i sängen och det var som ni aldrig hade varit borta?
Citera
2024-02-20, 13:12
  #2
Medlem
Zenabs avatar
Torkan varade ca 1 år om inte mer, sen kände jag de va dags. Men fy fan va tekniken och allting har försvunnit. Håller på jobbar upp det nu, men det är lite som att cykla, lite vingligt men de går 😅 men sånt här uppehåll blir de inte igen, orkar inte jobba upp teknik etc igen. Stelt var de också fy fan. Va lite som förlora oskulden igen.
Citera
2024-02-20, 13:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Hur kass är er teknik då?

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Fick ni fortsätta knulla efter det och bättrades er teknik ju mer ni fick sexa?

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Eller var det helt enkelt att det var som att cykla

Jag ser inte riktigt umgänget med en kvinna så tekniskt avancerat som du tycks göra utan låter mer känslorna stå i centrum och styra och dom tycker jag blir starkare och att det uppstår mer magi efter en tids avhållsamhet.

Även om dom regelbundna ständigt återkommande samlagen blir mer tekniskt finslipade upplever jag inte att varken jag eller partnern presterar så mycket bättre totalt sett under vardagsknull nummer 318 jämfört med det man hade allra första gången eller första veckorna.
Citera
2024-02-20, 14:37
  #4
Medlem
Märkligt att man ser sex som en slags tävling eller hantverksutförande. Som om man skulle kunna komma först!
Citera
2024-02-20, 15:17
  #5
Medlem
Det blir aldrig nått mer knullande för min del. Helt ointresserad av alla slags hål. Efterblivet att köra kuken i hål. Det är inte det minsta intressant. Bara omogna simpar och konservativa rationalister som sysslar med samlag. Typiskt sett är det oerfarna SD-simpar som ska pumpa. Så jäkla beigt och ineffektivt.
Citera
2024-02-20, 18:51
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskanslist
Det blir aldrig nått mer knullande för min del. Helt ointresserad av alla slags hål. Efterblivet att köra kuken i hål. Det är inte det minsta intressant. Bara omogna simpar och konservativa rationalister som sysslar med samlag. Typiskt sett är det oerfarna SD-simpar som ska pumpa. Så jäkla beigt och ineffektivt.

En åsikt som löser sig själv inom 1 generation. Fortsätt så.
Citera
2024-02-20, 18:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskanslist
Det blir aldrig nått mer knullande för min del. Helt ointresserad av alla slags hål. Efterblivet att köra kuken i hål. Det är inte det minsta intressant. Bara omogna simpar och konservativa rationalister som sysslar med samlag. Typiskt sett är det oerfarna SD-simpar som ska pumpa. Så jäkla beigt och ineffektivt.
Men du runkar väl då och då....
Citera
2024-02-20, 19:32
  #8
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskanslist
Det blir aldrig nått mer knullande för min del. Helt ointresserad av alla slags hål. Efterblivet att köra kuken i hål. Det är inte det minsta intressant. Bara omogna simpar och konservativa rationalister som sysslar med samlag. Typiskt sett är det oerfarna SD-simpar som ska pumpa. Så jäkla beigt och ineffektivt.
+1
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Men du runkar väl då och då....
Om jag knarkar, ja. Men det sker alldeles för sällan tyvärr.
Om jag är väldigt bakfull, ja. Även det sker extremt sällan. Och det är inte för att jag inte dricker. Snarare tvärt om.

Varför knulla när det finns öl?
Citera
2024-02-24, 06:56
  #9
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskanslist
Det blir aldrig nått mer knullande för min del. Helt ointresserad av alla slags hål. Efterblivet att köra kuken i hål. Det är inte det minsta intressant. Bara omogna simpar och konservativa rationalister som sysslar med samlag. Typiskt sett är det oerfarna SD-simpar som ska pumpa. Så jäkla beigt och ineffektivt.

Bra, heja dig nu är jag inte nån SD simp (vad det nu är för någonting) avstå gärna. Själv så tänker jag fortsätta knulla så mycket jag bara kan.
Citera
2024-02-26, 11:36
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Även om dom regelbundna ständigt återkommande samlagen blir mer tekniskt finslipade upplever jag inte att varken jag eller partnern presterar så mycket bättre totalt sett under vardagsknull nummer 318 jämfört med det man hade allra första gången eller första veckorna.

Stackars dig/er, för vår del blir det bara bättre o bättre i sängen och då varierar med att vara fler ibland så ser och upplever vi också nya tekniker som vi gör på varandra som lyfter det mer.
När man sedan kommer tips eller säger vad man gillar så blir det ännu bättre
Citera
2024-02-26, 11:46
  #11
Moderator
Psilosophers avatar
Man sitter på kammaren och undrar "hur var det man gjorde nu igen?", men när man kommer till är det som man aldrig gjort annat, typ som att man är skapt för det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback