Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-12, 17:34
  #1
Medlem
komolebbys avatar
Förlåt för ett så dumt ämne men idag hände en så sjuk grej när jag var på ett akvarium.

De hade delfiner på akvariet och en av dem simmade frivilligt fram till en besökare för att liksom leka eller nåt. Ibland simmade den runt och gjorde nåt hopp eller liknande men den simmade alltid tillbaka till glaset för att visa upp sig och den verkade gilla när man höll ansiktet nära glaset.
Iallafall så fortsatte den leka med en massa olika besökare på samma sätt, bland annat så fick den kontakt med en kvinnlig besökare som la sin hand mot glaset och då tryckte den kinden mot handen som om den ville bli klappad. Jag har älskat delfiner sen jag var liten så jag kunde inte låta bli att ställa mig i kö och när det var min tur så gjorde jag ”katt-tricket”, dvs jag tog ögonkontakt och blinkade långsamt för jag tänkte att det kanske skulle funka.
Efter en liten stund blundade den och började ”prata” eller vad man ska kalla det, den öppnade munnen och man kunde höra lite delfinläten genom glaset. Jag tyckte det va jättegulligt för den hade inte gjort det med någon annan och jag hade stått och väntat på min tur och observerat den ganska länge, så jag vände mig om för att säga till min kille att fota och när jag vände mig tillbaka så såg jag bara en jättestor delfinsnopp framför mig. Den hade liksom ”lutat” tillbaka kroppen lite så man såg magen bättre och typ 20-30 cm snopp stod rakt ut.

Jag vet att det bara är ett djur men jag var så extremt oförberedd på att få en snopp mitt framför ögonen att jag kände mig ofredad på riktigt. Det var ju såklart inte lika illa som när jag blivit utsatt för trakasserier av människor men det kändes väldigt likt. Typ som att den hade runkat med mig i åtanke och jag blev helt illamående.
Min kille sa att det var mig delfinen va kåt på för de kan bli kåta av människor så jag började googla och det har tydligen hänt att folk drunknat eller skadad sig för att delfiner försökt våldta dem. Det finns också exempel på män och kvinnor som haft ”relationer” med delfiner .

Så vad hände? Blir delfiner kåta på människor och blottade den sig för mig med flit?
Citera
2024-02-12, 17:50
  #2
Medlem
Delfiner är oerhört vidriga djur och våldtar ofta varandra. Om denna dock tänkte våldta dig vet jag inte, men så jävla gulliga är de inte i alla fall.
Citera
2024-02-12, 18:42
  #3
Avstängd
Jag förstår det var läskigt men kändes det verkligen likt hur det skulle vart om en människa gjorde det. Skärp dig.

Självklart slängde han ut dasen med flit. Hoppas ni inte tog en bild, han skulle nog kunna känna att det var kränkande.
Citera
2024-02-12, 18:48
  #4
Medlem
SmegmaFris avatar
Jepp!
Bara att kontakta företaget och kräva en uppgörelse, annars hotar du att anmäla för sexuella trakasserier.

Skämt åsido: Delfiner gör som sagt detta.
Dom är oerhört benägna till olika typer av övergrepp.
https://www.youtube.com/watch?v=OlnwpOfGHtY
Citera
2024-02-12, 19:14
  #5
Medlem
zombie-nations avatar
Tyvärr blev du sexuellt trakasserad och delfinen kommer berätta för sina delfinkompisar. Men efter din och delfinens cirklar inte möts så är det väl ändå rätt lugnt? Ja, delfinen gjorde så med flit, men du började ju faktiskt flörta. Delfinen har stor hjärna men inga händer. Det gör att de har begränsade sätt att ha roligt på.
Citera
2024-02-13, 13:01
  #6
Medlem
Knappast konstigare än att hundar kan hoppa upp och jucka på en. Du var på andra sidan en glasvägg, orka bry sig. Hade du varit vattnet och delfinen börjat göra närmanden hade det varit jobbigare.
https://www.youtube.com/watch?v=Cwk3bnZ0ZjI

Just öresvinen (flasknosdelfiner) som man brukar ha i delfinarier är dessutom värst jämfört med andra arter som jag förstår det.
Citera
Igår, 08:45
  #7
Medlem
shitmagnets avatar
Trams!
Djur blir inte kåta på och våldtar inte människor. Nyfikna ja... Speciellt om det luktar fisk, eller annat starkt därnere, vilket många gör.

Människor har sjuka fantasier om djur, däremot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback