Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-28, 01:19
  #13
Medlem
Med hur mycket som kommer ut hela tiden så känns det för mig bekvämt att ha någon form vägledning eller guide på vad man ska satsa på för att undvika att slösa massvis med pengar på skit, så jag tycker att betyg är bra.
Citera
2024-02-14, 18:20
  #14
Avstängd
Skribentminimums avatar
Det är riktigt lustigt idag hur man verkligen, verkligen VERKLIGEN går emot att sätta dåliga betyg på AAAA titlar som "gör allt rätt". Vad fan tror man ens om sig själv? Att man är grinchen på julafton eller vadå. Alan Wake 2 är ett jävla skit spel t.ex. "I did not come here to do my school homework for instance, wtf this game 4/10" eller nåt liknande på flesta spelen. Man vågar ju aldrig!
Det är det jag hatar mest med dom idag. Till och med Twitch streamare liksom "är där" för jävla tv spelen på något sätt och man märker att det bara tröstas helvilt om allt angående vad som görs eller ens förmås att göra. Liksom enbart äckliga horungar existens på en stream och sen leker de att de håller någon osynligt misshandlad i handen o ba "yes lets go get peaches! oh so cute uhuhuhu" påvägen till ett objekt till annat. Jag kan inte riktigt sätta ord på det för jag orkar inte ens titta på en stream i obvious syfte. 3 sekunder räcker oftast. Men... skitsamma jag tappar tråden iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback