Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-01-12, 14:43
  #25
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unkelkunkel
Tack. Lite det jag "var rädd för" (läst mig till). Dvs att bartjejer är lite svåra att få med från baren osv.. vilket ju känns lite trist. Inte för att jag tänkt hänga där 24/7 men om man får feeling vill man ju kunna gå dit och plocka med sig nån trevlig varelse utan att behöva scouta varenda bar..
Är det samma sak när det gäller att att fiska hem nån via appar? (Och nej, jag kan absolut inte snacka nåt vidare thai)

Spelar väl ingen roll vart i Thailand då åker eller landar så exploderar väl din Tinder när du slår på
telefonen. Det betyder INTE att det blir åka av, det bara är så.
Citera
2024-01-12, 19:05
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cabeludo
Appar har jag ingen koll på. Att det skulle vara svårt att få med sig en bartjej hem håller jag inte med om. På plussidan i UT är det att nästan allting är billigt.

Hade också svårt att tänka mig det (det svåra brukar ju snarare vara att bli av med dom..). Men, så läste jag lite recensioner via google/maps på barerna på t ex Day & Night där flera skriver att det är stört omöjligt att få hem nån så man blev ju minst sagt fundersam
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3579795

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback