Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-07, 13:47
  #3421
Medlem
snillet_1s avatar
Stahre ska erövra Indien tillsammans med Björn Wesström:

Citat:
Björn Wesström har hittat ett nytt jobb.

Nu återförenas han med vännen Mikael Stahre i Kerala Blasters, enligt Sportbladets uppgifter.

Wesström går in som assisterande tränare.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...erande-tranare
Citera
2024-06-07, 14:02
  #3422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Stahre ska erövra Indien tillsammans med Björn Wesström:



https://www.aftonbladet.se/sportblad...erande-tranare
De åker runt sabbar klubbar ihop borde va rubriken..
Citera
2024-06-07, 16:16
  #3423
Medlem
AIK vill värva hem Daniel sundgren från judeland.
Citera
2024-06-07, 18:20
  #3424
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
AIK vill värva hem Daniel sundgren från judeland.
Hell seger och knulla jude.

Har ingen koll på hur Sundgren jr. har presterat i Israel, men det kan ju knappast bli sämre bakåt.
Citera
2024-06-07, 18:24
  #3425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hell seger och knulla jude.

Har ingen koll på hur Sundgren jr. har presterat i Israel, men det kan ju knappast bli sämre bakåt.
Verkar varit nöjd med honom iallafall vad man läst,fansen gillar honom osv
Citera
2024-06-07, 18:35
  #3426
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Vi ska tydligen vara ute efter Ola Solbakken, han ska tydligen vara winger. Jörgensen på g ut?

Han ska tydligen vara rejält dyr också. Har 13 milj i årslön i Roma samt långt kontrakt. Ger han "bang for the Bucks" så för all del är han välkommen. Jörgensen har inte visat sedan han kom att han har det som krävs för att spela i en allsvensk toppklubb. Vi kunde med facit i hand sparat de pengarna och haft kvar Sejdiu eller Zeidan för inte var de svagare än Jörgensen. Ska vi värva från utlandet och tära på den kvoten så ska det vara kvalitet som inte går att hitta i Sverige.
Citera
2024-06-07, 22:18
  #3427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ok ja vi får se,kommer bli intressant, känns botten kommer bli jäkligt jämt och inte förrän sista omgångarna börjar de bli redo vilket blir första lag som klart åker,sen omgång 28-30 blir även andra laget som åker och kval laget.
Jag är inte helt säker GBG kommer klara det i år,de va på håret i fjol,och det har inte sett bättre ut i år ,det är nåt som är fel i hela klubben..
BP kommer klara sig så länge de ej köps sönder i sommar,
Sirius har jag faktiskt nog ej sett alls,så kan inte värdesätta laget. .Men allt kan ändras pga hur de värvar..


Blåvitt hade väl 1 seger på de 16 första 2023 så man är ju klart bättre i år. Att det finns brister i klubben är helt klart men tycker nog att det ser bättre ut i år. Men de ska ju inte behöva vara där nere.
Citera
2024-06-08, 09:59
  #3428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
AIK vill värva hem Daniel sundgren från judeland.
5 år sedan han lämnade för Aris och Haifa. Han verkar fått spela kontinuerligt (mittback eller till höger), men fyller 34 år.

Jag är skeptisk till köp om inte Milo, Sotte, Tiedeman, Thychosen eller Björnström säljs. Behåll Faqa och Collins.

AIK har släppt in enormt mycket mål, men jag ser främst att det beror på samspelet med mittfält än backlinjens kvalité. Det är nästan samma som i höstas, men med annat spelsätt.

Edit: man kanske inte behöver sälja samtliga - och borde varit eller.
😉
Edit 2: ett men borde vara och
__________________
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-06-08 kl. 10:02.
Citera
2024-06-08, 10:12
  #3429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
...
Björnström håller dessvärre inte som startspelare i Allsvenskan.

....
.
Jag vill dra en lite lans för Björnström. Det är lätt att hacka på honom på grund av hans persson och han senaste tiden lämnats helt ensam på sin kant?

Jag menar inte heller att han är en världsback. Men är det inte just bra allsvensk klass han håller.

Han har ändå gjort 131 matcher i allsvenskan, 21 i svenska cupen, 6 europamatcher och 10 mål och 13 assist som vänsterback.

Är det inte precis det här som är en djävla allsvensk spelare?

Edit: Isherwood ryktas in nu.
Någon på väg bort.
__________________
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-06-08 kl. 11:02.
Citera
Idag, 09:07
  #3430
Medlem
Norrköping ser ut värva hem målvakt David Mitov Nilsson.
Det kommer nog värvas friskt i sommar i hopp om överleva nytt kontrakt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback