Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-07, 21:15
  #1
Medlem
Vet inte vad jag gör för fel. Spelade Mario Maker 2 som jag precis köp, men någonstans mitt i en bana antar jag att jag råkar komma emot någon knapp och plötsligt finns menyn upptill så att man kan bygga på eller ändra banan själv. Det vill jag inte i story mode, bara spela. Men det går inte att komma tillbaka till spelet. Bara bygga, starta om banan eller ge upp och då kommer man tillbaka till byggandet av slottet. Har tvingats starta om banan typ 20 gånger, men något jag gör får alltid den där j-vla menyn att komma upp. Ingen annan verkar ha det här problemet så vad gör jag för fel? Mycket tacksam för svar.
Citera
2023-12-08, 01:50
  #2
Medlem
Nu har jag inte spelat MM2 men kan det vara detta "Luigi assist mode" jag ser på wikin?
Citat:
Once a player dies more than once in a Story Mode Level, Luigi will appear and allow the player to press
( - )Minus to open an editor. This editor allows the player to place specific parts in the level.
Citera
2023-12-17, 00:54
  #3
Moderator
memymos avatar
Spelkonsoler --> Support (Spel)
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback