Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-02-09, 13:04
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DDMinc
Tveksamt om du kan röka bindningsmedlet.

Därför jag undrade om rent pulver.
Bindemedlet går ej att röka, mycket tråkigt för någon som mig som älskar att vaporisera dissos.
Citera
2024-02-14, 03:28
  #38
Medlem
Funkar hyg ens? Kan inte använda den, inget tycks funka som det ska, kan ej lägga order, ej heller återställa lösenord etc.
Nån annan som har problem, eller funkar det bra för andra här fortfarande?
Citera
2024-02-14, 10:16
  #39
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Funkar hyg ens? Kan inte använda den, inget tycks funka som det ska, kan ej lägga order, ej heller återställa lösenord etc.
Nån annan som har problem, eller funkar det bra för andra här fortfarande?

Nej du hemsidan är trasig.
Citera
2024-02-15, 04:04
  #40
Medlem
Va fan i helvete, haha
Jahapp ja, vad ska man göra då då.. Såvitt jag vet, enda källan inom Svea rikes gränser?
Citera
2024-02-15, 18:38
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Va fan i helvete, haha
Jahapp ja, vad ska man göra då då.. Såvitt jag vet, enda källan inom Svea rikes gränser?

Jag föreslår syra eller svampar, det både duger och slår skeva RCs för dom flesta. Scenen är död
__________________
Senast redigerad av bongx 2024-02-15 kl. 19:31.
Citera
2024-02-16, 20:39
  #42
Medlem
Mottog en levererans för ett par dagar sedan som jag trodde var avbruten och makulerad. Handel sker gott folk. Även om förbindelserna uppenbarligen är lite skakiga.

Substansen är potent och dissociativ. Ta det varsamt med denna. Det känns som att 20-30mg kan räcka för att störa verklighetsuppfattningen kraftigt. Skulle inte jaga denna om jag var ute efter något stimulerande. Men visst uppstår även en viss vakenhet efter intag.
Citera
2024-02-28, 13:26
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Jag föreslår syra eller svampar, det både duger och slår skeva RCs för dom flesta. Scenen är död
Haha, det är bra grejer, men vissa av dessa dissos… Har något alldeles särskilt unikt, faktiskt. En både terapeutisk och festlig effekt som jag saknar

Citat:
Ursprungligen postat av Ringmigsen
Mottog en levererans för ett par dagar sedan som jag trodde var avbruten och makulerad. Handel sker gott folk. Även om förbindelserna uppenbarligen är lite skakiga.

Substansen är potent och dissociativ. Ta det varsamt med denna. Det känns som att 20-30mg kan räcka för att störa verklighetsuppfattningen kraftigt. Skulle inte jaga denna om jag var ute efter något stimulerande. Men visst uppstår även en viss vakenhet efter intag.
Fett! Och intressant..! Oklar som kalas-substans?

Ser fram emot att prova… De är intressanta de här..! I bästa fall hade man ju haft lite att välja av de olika, 3-meo-pce som är lite mer stimulerande, månne något sådant här som kanske är lite mer ”sänkande”. Och lite ketamin i arsenalet månne😉
Citera
2024-02-28, 23:23
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
"Haha, det är bra grejer, men vissa av dessa dissos… Har något alldeles särskilt unikt, faktiskt. En både terapeutisk och festlig effekt som jag saknar ..."

Den är festlig! Jag tyckte bra om den. Jag blev lite förvånad över hur pass stark effekten var.

Jag har inget ont att säga om den ännu åtminstone och jag är tacksam för möjligheten att så smidigt kunna utvärdera. Hatten av! Mvh
Citera
2024-04-10, 11:06
  #45
Medlem
Har en bekant som kommit över 2st 10mgs piller och han skulle vilja veta hur han får ut så mycket som möjligt av dom förutom att ta det rp och IV och om det funkar bra att blanda med röka och amfetamin
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback