Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-29, 17:42
  #1
Medlem
pepsi haxs avatar
Hur stor skillnad är headset till spel när det gäller sladd och sladdlös?

Köpte ett headset idag men jag tror ljudet är typ detsamma som ett jag har från 2010?

Det jag köpte verkade bäst för sin prisklass när det gällde sladdlösa lurar men att den inte riktigt känns bättre än ett riktigt gammalt par är lite konstigt tycker jag.

Köpte logitech g pro x lightspeed för 2.1 tusen och det jag har från 2010 kostade mig runt 700 har jag för mig.
Citera
2023-10-29, 18:25
  #2
Medlem
Det är väl olika beroender på smak.

Själv hatar jag allt som inte är trådat och har batterier. Dels för mus eller lurar blir tyngre då.

Sen har jag hörlurar där sladden har kontakt i båda ändar så om sladden går sönder köper jag bara en ny sladd.
Citera
2023-10-29, 19:29
  #3
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Det är väl olika beroender på smak.

Själv hatar jag allt som inte är trådat och har batterier. Dels för mus eller lurar blir tyngre då.

Sen har jag hörlurar där sladden har kontakt i båda ändar så om sladden går sönder köper jag bara en ny sladd.

Jag tänkte på trådlöst då katten kanske tycker de skulle vara kul, men sedan blir ju batteriet i lurarna sämre med tiden så även om man behandlar dom som en bebis så håller dom inte lika länge som några med sladd.

Har du tips på bra lurar med sladd?
Jag jämförde med Razer blackshark v2 och dom var relativt nära i prestanda fast 1 tusen kr billigare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback