Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-01, 10:39
  #1
Medlem
cloudfucks avatar
Hej allesammans! Jag har länge haft ett relativt ohälsosamt leverne och det är på tiden att jag gör någonting åt detta, därav denna träningsjournal. Mina mål är främst att bränna fett och bygga muskler, vilket jag planerar att åstadkomma med hjälp av god kost, styrke- och konditionsträning.

Kön: Man
Ålder: 27
Längd: 186cm
Vikt: 82,7kg

Jag kommer att styrketräna tre gånger i veckan och löpträna utomhus tills dess att det blir för kallt. Till en början kommer jag inte ha några specifika mål som till exempel "jag vill kunna ta 80kg i bänkpress" utan jag kommer börja med att kartlägga vad jag kan och inte kan lyfta och skapa en målsättning därifrån.

Önska mig lycka till
Citera
2023-10-01, 11:21
  #2
Medlem
cloudfucks avatar
Var precis ute på en löprunda, och min kondition är förvånansvärt bra måste jag säga.
Citera
2023-10-01, 11:43
  #3
Avstängd
Barry_bs avatar
Vad innebär "god kost" för dig, alltid intressant att höra vad folk har för uppfattning om bra kost, dom flesta repeterar bara vad livsmedelsverket och kvällsmedia skriver.
Citera
2023-10-01, 14:26
  #4
Medlem
Väldigt väldigt abstrakt vad du vill få gjort
Citera
2023-10-01, 15:23
  #5
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Välkommen!!

Det är tunt med folk här nu så vi tar alla vi kan få!

Kör på!
Citera
2023-10-01, 19:01
  #6
Medlem
cloudfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barry_b
Vad innebär "god kost" för dig, alltid intressant att höra vad folk har för uppfattning om bra kost, dom flesta repeterar bara vad livsmedelsverket och kvällsmedia skriver.

En proteinrik kost där man undviker socker och processad mat. Är ingen nutritionist direkt men målet är att ge kroppen det den behöver för att fungera optimalt

Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Väldigt väldigt abstrakt vad du vill få gjort

Jag håller fortfarande på att fundera över vad jag vill åstadkomma, och jag kommer nog att sätta lite mer konkreta mål när jag kommit igång med träningen. I skrivande stund är mitt kortsiktiga mål bara att komma igång med träningen, så att det förhoppningsvis blir rutin.

Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Välkommen!!

Det är tunt med folk här nu så vi tar alla vi kan få!

Kör på!

Tack! Är taggad på att komma i form
Citera
2023-10-02, 10:51
  #7
Medlem
cloudfucks avatar
Första gympasset avklarat! Tog det väldigt försiktigt då jag har en skada i nacken men det gick fint.
Citera
2023-10-11, 21:20
  #8
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Vad händer här då???
Citera
2023-10-18, 23:01
  #9
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudfuck
Första gympasset avklarat! Tog det väldigt försiktigt då jag har en skada i nacken men det gick fint.
???
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback