Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-10-06, 23:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Vafan tog du hela kartan för om 1 inte gjorde nåt? Då tar man 2-3 och ser vad som händer, inte jävla 15....

Ganska vanligt att detta händer när man tar benzo. Tar jag mer än 2-3 ksalol så vaknar jag utan några kvar. Varje gång.
Citera
2023-10-06, 23:54
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen69
Mycket av fulbenso som ksalol innehåller även fentanyl.

Väldigt ovanligt i Sverige. Vanligt i USA pga gränsen till Mexico.
Citera
2023-10-07, 00:04
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Väldigt ovanligt i Sverige. Vanligt i USA pga gränsen till Mexico.
Nej, enligt labbanalyser så innehåller många fejk-ksalol fentanyl
Citera
2023-10-24, 01:03
  #16
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Jag hade aldrig tagit droger tidigare men hittade en karta med ksalol ute i ett skogsområde. Frågade på Flashback vad det var för något och vad som skulle hända om jag åt en. Snubben på Flashback sa att jag skulle bli lugn inom 10-15 minuter om jag tog en.

Jag testade men kände ingen effekt så tog de resterande tabletterna vilket var totalt 15 st. Detta var ungefär klockan 01:30. Skulle upp på morgon efter och ställde flera alarm. När jag vaknar upp så var klockan 02:30. Jag trodde jag sovit en timme typ men visade sig att jag sovit i över 24 timmar i sträck. Jag gick då upp för jag var hungrig men orkade inte laga mat så gick och la mig och sov. Sedan vakande jag igen efter ca 12 timmar. Var trött som fan och gick då och köpte två monster energidrycker.

Nu mår jag skit och svettas och smådarrar. Har grov ångest och känns som jag ska dö. Har även svårt att gå rakt. Vad borde jag göra?
Vad du borde göra är att lära dig använda hjärnan.
Citera
2023-10-24, 01:53
  #17
Avstängd
slimcharlesyes123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Jag hade aldrig tagit droger tidigare men hittade en karta med ksalol ute i ett skogsområde. Frågade på Flashback vad det var för något och vad som skulle hända om jag åt en. Snubben på Flashback sa att jag skulle bli lugn inom 10-15 minuter om jag tog en.

Jag testade men kände ingen effekt så tog de resterande tabletterna vilket var totalt 15 st. Detta var ungefär klockan 01:30. Skulle upp på morgon efter och ställde flera alarm. När jag vaknar upp så var klockan 02:30. Jag trodde jag sovit en timme typ men visade sig att jag sovit i över 24 timmar i sträck. Jag gick då upp för jag var hungrig men orkade inte laga mat så gick och la mig och sov. Sedan vakande jag igen efter ca 12 timmar. Var trött som fan och gick då och köpte två monster energidrycker.

Nu mår jag skit och svettas och smådarrar. Har grov ångest och känns som jag ska dö. Har även svårt att gå rakt. Vad borde jag göra?

Haha. Skrattade gott åt rubriken.

Det är lätt hänt att man mular i sig allting man har när det kommer till AlpRaZoLaM. Hade du haft 100 så hade det försvunnit med och tiden gått ännu mer, min rookie.

Vad du ska göra? Rid ut skiten.
Citera
2023-10-24, 02:27
  #18
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen69
Nej, enligt labbanalyser så innehåller många fejk-ksalol fentanyl

Nej. Ovanligt i europa. Ksalolen är bara underdoserad alprazolam.
Citera
2023-10-31, 05:12
  #19
Medlem
marklyft100s avatar
Vad du än gör, ta inte fler gånger. Nu har du provat och sett vad hela "Xanax-hypen" handlar om och förhoppningsvis insett hur poänglöst det är. Rekreationellt sett är benzo totalt meningslöst. Då får man ut mer av att röka en gås.

Benzo är inget man leker med. Jag har själv lekt en hel del, men det ångrar jag idag.
Citera
2023-12-01, 00:34
  #20
Medlem
Jag kom på nu att jag glömt bort ett dygn efter att ha läst en sms konversation. Tydligen hade en anhörig varit hos mig och knackat på ungefär 44 timmar efter att jag tagit drogerna. Det har jag ej hört. Vaknade senare under natten och det var då jag skulle laga mat men orkade inte. Sedan vaknade jag vid lunchtid dagen efter.

Efter att ha insett detta så undrar jag om hur jag verkligen mådde. Fanns det någon risk att jag har varit medvetslös under tiden och fanns det någon risk att jag skulle kunnat avlidit. Skulle det kunna varit något annat i tabletterna också?
Citera
2023-12-03, 15:59
  #21
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Jag kom på nu att jag glömt bort ett dygn efter att ha läst en sms konversation. Tydligen hade en anhörig varit hos mig och knackat på ungefär 44 timmar efter att jag tagit drogerna. Det har jag ej hört. Vaknade senare under natten och det var då jag skulle laga mat men orkade inte. Sedan vaknade jag vid lunchtid dagen efter.

Efter att ha insett detta så undrar jag om hur jag verkligen mådde. Fanns det någon risk att jag har varit medvetslös under tiden och fanns det någon risk att jag skulle kunnat avlidit. Skulle det kunna varit något annat i tabletterna också?

Du skulle kunna ha dött. Vet en som tog massa Ksalol och krävdes av sina spyor.
Lätt att ta för många, har själv gjort det. Man tar två och känner inget och fyller på hela tiden. Ibland får man mer ångest av tabletterna och tar mer för att få bort den känslan.

De där tabletterna är inte tillverkade av ett riktigt läkemedelsföretag och kommer inte från Apoteket. De är tillverkade illegalt nånstans i Europa och smugglas in.
__________________
Senast redigerad av MrBabyBoy 2023-12-03 kl. 16:02.
Citera
2023-12-05, 18:25
  #22
Medlem
emmuuts avatar
Ta nu för fan ingen mer benzo om det inte är för att lindra ångest. Helt värdelöst annars, för man göra bara dumma saker och det kan bli riktigt farligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback