Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-08-04, 19:21
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Får känslan att det var nog EP eller liknande. Hade det varit någon mindre härdad person hade dom förmodligen strukit med. Detta var något annorlunda.

Beklagar som fan, och hoppas du repar dig!
Visst fick folk EP-liknande anfall också, av dom värsta döds-noiderna för några år sedan? Familjen med mmb-fubinaca var det väl som folk strök med av.

EDIT: Inlägg nr 1000, tjohoo!
__________________
Senast redigerad av busy-signal 2023-08-04 kl. 19:25.
Citera
2023-08-05, 01:17
  #14
Medlem
B-peths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Rökte en joint utomhus igår drack 2-3 öl. Vaknade upp ute i skogen 6 timmar senare. Någon mer som råkat ut för liknande? Hundra procent säker på att det var något mer i haschet. Riktigt läskigt. Ångest deluxe idag.

Vart i landet inhandlade du ditt bruna?
Citera
2023-08-05, 01:21
  #15
Medlem
Är du van med att röka och dricka samtlig? Rökat kan ge minnesluckor. Men är du van har det nog varit något konstigt med droger eller alkoholen.
Citera
2023-08-11, 16:01
  #16
Medlem
Lifestealers avatar
Jag skulle snarare fråga mig själv om inte något dåligt hänt. T.ex. blivit slagen, våldtagen, rånad, hotad, skrämd eller liknande. Vilka var du med? Minnesförlust är inte ovanligt vid trauma och panikångest. Risken finns att det är något dåligt som hänt som du inte minns och fått en blackout.
__________________
Senast redigerad av Lifestealer 2023-08-11 kl. 16:10.
Citera
2023-08-11, 17:27
  #17
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Jag fattar inte. Det kan ju inte göra någonting på vikten som när dom sprayar glasfiber på budsen. Dom måste köpa in det absolut billigaste skit dom fått tag på. Ett sånt där hegga för två lax man bara vet rå kefft så fort man hör priset. Köper säkert sånt och drygar ut och kränger som vanlig standard. Måste vara så.

Ju sämre det är ju mer måste du kräma ner för att ge effekt. Gud vet vad fan man röker tillslut. På nätet har man i alla fall lite koll på vad man köper, står strain och kommentarer. Strain kanske dom kan hitta på men skulle det vara något skit it skulle det stå i kommentarerna och vendorn skulle bli avstängd. Känns säkrare.

Men som du skriver, att någon annan kunde ha dött. Jag har skojat om samma sak. "-Det skulle vara svårt att droga mig på krogen. Höhöhö!" Jag säger inte så utan en andledning, så jag förstår precis som du menar.

Råkar dra linan med Ketamin på festen som skulle räckt hela kvällen istället för linan vaket på brickan. Då vare yrt. Tänkte precis lika. Kan säkert räkna upp 4 namn på den där festen som hade hamnat på akuten.

Men då vet man oxå vad man har fått i sig och vad konsekvenserna kommer att bli. Som att peta i sig 10 microdots för man tycker dom ser så små ut lol. Det blir en yr kväll det med, men det är inte någon fara för hälsan. Psyket, okej där kanske man måste vara rätt erfaren, vilket man inte är om man grisar i sig 10 trippar.

Men att få i sig något spice liknande fy fan asså. Man blir snabbt beroende av spice oxå sen vet du inte vad fan du är beroende av. Sjukt att det är olagligt igentligen. Det är därför Spice är så farligt idag. Dom första batcharna med Spice var riktigt sköna faktiskt. Men efter förbud efter förbud och efter varje förbud ändrar dom någon kemikalie. Tillslut dör folk.

Tur att det var du. En inbiten gammal Gråvarg lol.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback