Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-24, 19:03
  #1
Medlem
Hej
Jag önskar förslag av er på ett utvecklarföretag (svenskt eller utländskt om ni har erfarenhet av det) för att utveckla en mobilapp som jag har i åtanke. Jag är ingen kodare själv men har lite basic kunskaper.

Appens syfte är att skapa ett användarvänligt gränssnitt där användare kan interagera och kommunicera med varandra. Här är några av de viktigaste funktionerna:

Användarprofil: Användare ska kunna skapa och hantera sina profiler med grundläggande information.

Meddelandesystem: En integrerad chattfunktion som gör att användare kan skicka meddelanden till varandra.

Geolokalisering: Appen bör kunna använda platstjänster för att låta användare se andra användare i sitt närområde.

Trygghetslarm: Ett snabbt och enkelt sätt för användare att larma andra användare i händelse av nödsituationer.

Användarvänligt gränssnitt: Enkel och intuitiv design som gör appen lätt att använda för användarna.

Tack på förhand
Citera
2023-07-24, 20:18
  #2
Medlem
Med risk för att outa mig vill jag ej nämna de företag jag ör bekanta med.

Googla det finns massor!

Ett tips är att radera dina ideer om du vill tjäna nåt på dessa. Skriv ALDRIG UT DE ÖPPET!
Citera
2023-07-24, 20:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sagittarius83
Hej
Jag önskar förslag av er på ett utvecklarföretag (svenskt eller utländskt om ni har erfarenhet av det) för att utveckla en mobilapp som jag har i åtanke. Jag är ingen kodare själv men har lite basic kunskaper.

Appens syfte är att skapa ett användarvänligt gränssnitt där användare kan interagera och kommunicera med varandra. Här är några av de viktigaste funktionerna:

Användarprofil: Användare ska kunna skapa och hantera sina profiler med grundläggande information.

Meddelandesystem: En integrerad chattfunktion som gör att användare kan skicka meddelanden till varandra.

Geolokalisering: Appen bör kunna använda platstjänster för att låta användare se andra användare i sitt närområde.

Trygghetslarm: Ett snabbt och enkelt sätt för användare att larma andra användare i händelse av nödsituationer.

Användarvänligt gränssnitt: Enkel och intuitiv design som gör appen lätt att använda för användarna.

Tack på förhand

Du har förmodligen inte råd med svenska. De kostar runt 900kr/h.

En app som du är ute efter kanske ska göras i angular eller liknande som sedan portas till apple/android?

Utländskt företag som du har råd med, typ Indien baserat skulle jag tro. Finns sajter du kan outsourca till som bara håller på med detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback