Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-07-02, 01:41
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Tack för alla tips ska jag göra.
Ta det bara lugnt. Du kommer inte dö. Släng på en bra film och slappna av.
Citera
2023-07-02, 01:44
  #14
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Ta det bara lugnt. Du kommer inte dö. Släng på en bra film och slappna av.
Tänkte försöka somna droger verkar inte bra för mig får bara paranoia och ångestattacker...
Citera
2023-07-02, 01:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Tänkte försöka somna droger verkar inte bra för mig får bara paranoia och ångestattacker...
Ta det bara lungt. Du knasar bara i ditt huvud. Det finns inte i verkligheten,så slappna bara av.
Citera
2023-07-02, 03:24
  #16
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Ta det bara lungt. Du knasar bara i ditt huvud. Det finns inte i verkligheten,så slappna bara av.
Kan inte somna jävligt störigt legat nu två timmar känns det som. Detta skitet verkar varit utblandat med tjack eller nåt.
Citera
2023-07-02, 03:58
  #17
Medlem
fittballenigrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Kan inte somna jävligt störigt legat nu två timmar känns det som. Detta skitet verkar varit utblandat med tjack eller nåt.
Kan så vara men eftersom inget allvarligt hänt så bör du nog inte vara orolig, kanske jobbigt psykiskt men den smällen får man ta.. Har du ingen alkohol och dämpa med?
Citera
2023-07-02, 08:56
  #18
Medlem
B-peths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Kan inte somna jävligt störigt legat nu två timmar känns det som. Detta skitet verkar varit utblandat med tjack eller nåt.

Hur känns det nu?
Citera
2023-07-02, 09:46
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Det börjar lugna ned sig, drack vatten och låg mig ner, fan droger är inget för mig snear på det mesta nuförtiden.

Själv kan jag knappt ta en whiskey nu för tiden.

Hoppas det släpper! Och ta dig sen en funderare på om det är värt det? Och är det det så… se för bövelen till att ha pålitliga kanaler där du kan lita på att det du köper är det du får.

För övrigt är det väl ganska känt att kokain ger hjärtklappning. Och hjärtklappning gör att man inte kan sova. Det är är ett naturligt varningssystem. Är du ordentligt orolig går det väl att åka till akuten eller ringa psykakuten?
__________________
Senast redigerad av buzzerbuzzer 2023-07-02 kl. 09:51.
Citera
2023-07-10, 22:31
  #20
Medlem
Bertil85s avatar
Det är ett medveten bieffekt ifrån kokain som hjärtklappning. Många droger har biverkningar. Något du fick känna på.
Citera
2023-07-22, 10:52
  #21
Avstängd
PistaFerraris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Ordnade bra lena helvete vad det har slatt på verkar utbankat med tjack eller nåt. Drog två linor på en gång och nu ligger jag i sängen och skakar mitt hjärta slår som fan...Har ingen benso tyvärr..Vad gör jag? Kommer det gå över? Kokain ruset varar inte längre men detta verkar utblandat...Tacksam för hjälp.

Viktigt att du aldrig mer rör dom här farliga substanserna
Citera
2023-07-29, 02:01
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Ordnade bra lena helvete vad det har slatt på verkar utbankat med tjack eller nåt. Drog två linor på en gång och nu ligger jag i sängen och skakar mitt hjärta slår som fan...Har ingen benso tyvärr..Vad gör jag? Kommer det gå över? Kokain ruset varar inte längre men detta verkar utblandat...Tacksam för hjälp.


Du har det gått ett tag sedan du tog kokain. .men sluta ta droger det är inte lätt men det är liv eller död.

Råka för några år sedan få i mig meth när jag skulle köpa vanligt tjack och tänkte ta en stor dos för skoj skull och det slutade med att ambulansen fick komma! Hade puls på 202 slag i minuten. Jag hade jävligt tur att jag inte fick hjärt stop
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback