Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-28, 10:21
  #253
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Och det tycker du är kul?


Det som är kul är hur många losers utan några som helst framtidsutsikter det finns. Varav en är du. Bara extremt misslyckade individer behandlar kvinnor dåligt i spelvärlden.

Vi som tillhör samhällets absoluta elit och toppskikt tycker att det bara är kul att kvinnor också vill vara med.
Citera
2024-03-28, 10:32
  #254
Medlem
Al-Gore-Rytms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Det som är kul är hur många losers utan några som helst framtidsutsikter det finns. Varav en är du. Bara extremt misslyckade individer behandlar kvinnor dåligt i spelvärlden.

Vi som tillhör samhällets absoluta elit och toppskikt tycker att det bara är kul att kvinnor också vill vara med.

Du tycker om att såra människor vad det verkar. Jag erkänner att jag är människa och kan bli sårad, men kanske inte av det som du skrev nu. Jag ser också liksom hellre att vi kom på något bättre sätt än vad du, och tydligen andra, håller på med därför att det fungerar inte. Dessa misslyckade typer kommer ju bara tillbaka och begår fruktanskvärda våldsdåd. Det tycker i alla fall jag inte är så kul. Det du håller på med avhjälper inte precis den saken.
Citera
2024-03-28, 10:56
  #255
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Du tycker om att såra människor vad det verkar. Jag erkänner att jag är människa och kan bli sårad, men kanske inte av det som du skrev nu. Jag ser också liksom hellre att vi kom på något bättre sätt än vad du, och tydligen andra, håller på med därför att det fungerar inte. Dessa misslyckade typer kommer ju bara tillbaka och begår fruktanskvärda våldsdåd. Det tycker i alla fall jag inte är så kul. Det du håller på med avhjälper inte precis den saken.

Bra poäng. Hur ska vi göra för att bli av med dessa misslyckade typer och få dem att bli lyckade då? Så att vi blir av med alla som inte bara tycker det är kul att kvinnor också vill vara med?
Citera
2024-03-28, 11:06
  #256
Medlem
Al-Gore-Rytms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Bra poäng. Hur ska vi göra för att bli av med dessa misslyckade typer och få dem att bli lyckade då? Så att vi blir av med alla som inte bara tycker det är kul att kvinnor också vill vara med?

Jag vet inte till 100% hur man ska göra med dem. Men när jag var ung så brukade jag stötta de som blev mobbade, och jag tror såhär i efterhand att det faktum att det fanns åtminstone en eller två som var villiga att att prata med dem, och visa intresse för dem, spelade roll. Så fort en sådan här skolskjutares bakgrund granskas ligger det oftast utfrysning och mobbing bakom. Det är ett mycket kallt samhälle vi lever i, och sedan blir vi förvånade av resultatet av den utfrysningen.
Citera
2024-03-28, 15:27
  #257
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Lite så är det ju men det är skillnad på att få gliringar och att någon blir trakasserad.

Men män och kvinnor har också ofta olika syn på varför en sysselsättning finns. Män ser det som en avkoppling från skitlivet man har och en möjlighet både att förbättra sig själv, öga/handkoordination, ledaregenskaper, styrka. Kombinera umgänge med personlig utveckling helt enkelt. Vi brukar inte ha problem med att man anpassar sig till den nivå man vill vara på. Vill man vara en casual gamer så ylar man inte om att man blir utfryst från att spela CS på världsnivå och att miljön är toxisk. Det sägs att män är extroverta och ska flexa men jag skulle säga att vi är väldigt introverta och försöker hitta miljöer där vi fungerar, trivs och hittar en plats. Man letar tills man hittar den och separerar till exempel sitt yrke från familjelivet eller hobbyn.

Kvinnor är extroverta och vill ha sociala regler och egorunk i första hand. Syftet med sysselsättningen kommer i andra hand. Gruppen ska vara anpassad efter hennes behov och önskningar. Upplevs den inte som det så ska man prata skit om företeelsen.

Pojkflickor brukar vara ett undantag från egorunkandet då de är mer som heterokillar och ser sysselsättningen som en ventil. När de behandlas illa och orättvist brukar jag bli förbannad och ledsen för de brukar inte kräva speciella regler eller white knights.

Just detta är varför kvinnor inte ska hålla på med manliga hoodies. Eftersom det ända de vill är att ändra och förstöra med vissa undantag förstås.

Sen är det ju ett spel så om man känner sig trakasserad är det ju bara att lämna det är ju inte som på skolgården direkt.
__________________
Senast redigerad av tomatlars 2024-03-28 kl. 15:31.
Citera
2024-03-28, 15:35
  #258
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Intressant hur allt blir betydligt sämre så fort kärringar sätter klorna i mäns hobbyn. Alla män får skaffa en egen båt och börja gå ut och fiska på heltid.

Det är absolut inte enbart brudar som blir "trakasserade/mobbade/retade w.e" när det gäller onlinespel eller internet i det stora hela. Samtliga får höra ett eller annat om man suger eller gör bort sig på ett onlinespel. Skillnaden är att kärringar inte kan hantera det.

För övrigt är det den absoluta majoriteten kvinnor som använder sig av äkta mobbning på socialamedieplatformar som t.ex. Instagram & TikTok. Men det vill ni aldrig prata om!
__________________
Senast redigerad av DumSKALLEN123 2024-03-28 kl. 15:40.
Citera
2024-03-28, 15:40
  #259
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Intressant hur allt blir betydligt sämre så fort kärringar sätter klorna i mäns hobbyn. Alla män får skaffa en egen båt och börja gå ut och fiska på heltid.

Det är absolut inte enbart brudar som blir "trakasserade/mobbade/retade w.e" när det gäller onlinespel. Samtliga får höra ett eller annat om man suger eller gör bort sig på ett onlinespel. Skillnaden är att kärringar inte kan hantera det.
Då kommer de sätta sig i båten och klaga på att det är kalt. Spelar ingen roll vad vi gör så ska de komma och klaga.
Citera
2024-03-28, 15:41
  #260
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
Då kommer de sätta sig i båten och klaga på att det är kalt. Spelar ingen roll vad vi gör så ska de komma och klaga.

Kärringen ska givetvis inte åka med. Men då kanske man får böter för diskriminering eller något
Citera
2024-03-28, 15:51
  #261
Medlem
Accepterat är det väl inte för någon men att det fortsätter kanske delvis beror på att det anmäls ofta och ärenden läggs ner.
__________________
Senast redigerad av JohanZzZ 2024-03-28 kl. 15:54.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback