Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-06-08, 01:12
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyskFalthare
Bara 18 år sedan orginaltråden kom upp, kul initiativ..!
När jag först såg ditt namn tänkte jag att det var tyskfältherre, shit, respekt tänkte jag, sen såg jag bilden.

Detta är min första tråd i ämnet, för 18 år sen var jag 13, fick inte gymma då.
Citera
2023-06-11, 10:00
  #26
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
Är det du på bilden brotha?
Näe, jag tränar mer än bara nackmusklerna.
Citera
2023-06-12, 14:09
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyskFalthare
Bara 18 år sedan orginaltråden kom upp, kul initiativ..!

Vad tänker du på?
Jag tänker på en engelsk tråd "do i have potential" där en kille frågade samma sak och den var väldigt underhållande den tråden då människor började redigera hans bild på snälla sätt som att lägga till piratlapp och svärd och grejer.
__________________
Senast redigerad av JohnWicks 2023-06-12 kl. 14:21.
Citera
2023-06-12, 14:45
  #28
Medlem
TyskFalthares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Vad tänker du på?
Jag tänker på en engelsk tråd "do i have potential" där en kille frågade samma sak och den var väldigt underhållande den tråden då människor började redigera hans bild på snälla sätt som att lägga till piratlapp och svärd och grejer.
Ja exakt den tråden
Citera
2023-06-12, 14:53
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
Så här ser jag ut efter 1.5 månaders träning https://ibb.co/74kNK4k
Gått upp 3.5-4.5 kg. Dels pga kreatin.

Hur stor blir jag om jag fortsätter i några år till?

Kör rent.

Du behöver ändra mindset.

När du väl är på gymmet, hur seriöst tränar du och hur mkt tar du ut dig (dvs dina muskler)?

Det syns på båda bilderna att du inte är någon gymkille.

Sen kvittar det totalt vilket upplägg, dopning, kostprogram osv som du väljer, eftersom att du inte har det i dig.

Skaffa en träningspolare eller en PT som kan pusha dig, om du inte klarar det själv.

Nästa gång på gymmet, ta ut dig max, och när du har gjort det så har du 20% träning kvar i kroppen. När du gjort resterande 20% så har du fortfarande 10% kvar, så gör de oxå och sen gör du lite till...

Det är dit du måste komma, mentalt.
Citera
2023-06-12, 15:10
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Du behöver ändra mindset.

När du väl är på gymmet, hur seriöst tränar du och hur mkt tar du ut dig (dvs dina muskler)?

Det syns på båda bilderna att du inte är någon gymkille.

Sen kvittar det totalt vilket upplägg, dopning, kostprogram osv som du väljer, eftersom att du inte har det i dig.

Skaffa en träningspolare eller en PT som kan pusha dig, om du inte klarar det själv.

Nästa gång på gymmet, ta ut dig max, och när du har gjort det så har du 20% träning kvar i kroppen. När du gjort resterande 20% så har du fortfarande 10% kvar, så gör de oxå och sen gör du lite till...

Det är dit du måste komma, mentalt.
Du låter konstig. Jag har uppenbarligen lagt på mig vikt i musklerna på en kort tid. Det enda som syns på bilderna är min överkropp. Och jag ser inte ut som en gymkille? Typiskt fjollor på flashback att hitta anledningar att sänka andra. Som när jag lade upp en bild på mitt ansikte sa alla att jag var ful trots att jag är en klar 10. Väx upp för fan.
Citera
2023-06-12, 15:15
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
Du låter konstig. Jag har uppenbarligen lagt på mig vikt i musklerna på en kort tid. Det enda som syns på bilderna är min överkropp. Och jag ser inte ut som en gymkille? Typiskt fjollor på flashback att hitta anledningar att sänka andra. Som när jag lade upp en bild på mitt ansikte sa alla att jag var ful trots att jag är en klar 10. Väx upp för fan.

Som sagt, ändra mindset.
Du har troligen dragit in vatten i kroppen när du käkat kreatin, men även om du har lagt på dig muskler så är det ditt mindset som behöver ändras.

Varför är du 30+ men ser ut som att du inte ens sett ett gym på vykort?

Det är inte för att va taskig som jag ger dig råd. Det är för att du ska få bättre resultat, sen är det upp till dig att bli kränkt...eller försöka plocka ut något konstruktivt som kan hjälpa dig.
Citera
2023-06-12, 15:20
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Som sagt, ändra mindset.
Du har troligen dragit in vatten i kroppen när du käkat kreatin, men även om du har lagt på dig muskler så är det ditt mindset som behöver ändras.

Varför är du 30+ men ser ut som att du inte ens sett ett gym på vykort?

Det är inte för att va taskig som jag ger dig råd. Det är för att du ska få bättre resultat, sen är det upp till dig att bli kränkt...eller försöka plocka ut något konstruktivt som kan hjälpa dig.
Okej, hänger nu med. Numera är jag en gymkille och motiverad till att bli så stor jag kan. Har varit några svåra år.
Citera
2023-06-12, 15:23
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyskFalthare
Ja exakt den tråden

Misstänkte det. Det var goa tider när internet var snällt.
Citera
2023-06-12, 15:24
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
Okej, hänger nu med. Numera är jag en gymkille och motiverad till att bli så stor jag kan. Har varit några svåra år.

Jag tror på dig!

Bara att starta tråden är ett steg i rätt riktning, som de flesta aldrig skulle ta.
Citera
2023-06-12, 15:29
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Jag tror på dig!

Bara att starta tråden är ett steg i rätt riktning, som de flesta aldrig skulle ta.
Tack brush.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback