Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-23, 18:09
  #1
Medlem
ZugMaskins avatar
Tja. Köpte ex antal gram Ketamin.

Ställer mig lite frågande om det verkligen är K. Därför att: de typiska kristallerna som ju e lite suddigt vita, genomskinliga nästan. Eller hur. O så mosar man det så blir pulvret kritvitt. Nästan vitare än vitt.

Detta har inga kristaller. Då tänker jag visst, det är ju vitt pulver, det är möjligt att det är "förmosat". Men skulle jag sälja rent K skulle jag fan inte mosa skiten. Jag vill ju att köparen ser de är kristaller. Frost är väl rätta ordet.

1. Svårare att banka då.
2. Är det pulver kan du ju banka va fan som helst bara det är vitt.
3. Det är vilket jävla vitt pulver som helst.

Så har nån stött på riktigt Ketamin som är så finpudrat? Dvs hur de blir när man mosar med kreditkort.

Sedan har denna en svag doft. Väldigt svag. Men jag känner någon typ av doft.

Vad jag minns så skall de lukta ABSOLUT ingenting. Totalt noll alltså.

Minns jag rätt?

Jag talar om Ketamin jag köpte tex London 2007. Det var helt andra grejer.

Jag har även köpt på svarta. Då ser det ut exakt som 2007, men de kallas R och S isomer. Hade förvisso benso i kroppen. Men känslan av stor dos var inte samma.

Jag tror inte att det K som säljs idag är de samma som förr. Dvs de där bedövningamedlet för djur, som man torkar i ugn. Sen skrapar kristallerna. Den sorten är enligt mig riktigt Ketamin.

Så vad fan har jag nu fått tag på?

Ska prova lite ikväll.

Men låt säga då att detta inte är Ketamin. Eller bankat.

Vilka substanser liknar då mest Ketamin som ändå inte är det?

Jag rapporterar sen.

Tänkte vi diskuterar detta. Lite allmänt gällande dessa frågor.

Tex cirkulerar de nått derivat eller analog eller va det nu heter tex?

Har ni stött på keta utan de typiska frostkristallerna som ändå med säkerhet är keta?

Vad säger vi om detta?
Citera
2023-05-23, 18:31
  #2
Medlem
ZugMaskins avatar
Sen tycker jag Ketamin är knepig att kategorisera. För mig är det helt olika effekter beroende på dos.

Bump! Vakna knarkarjävlar!
Citera
2023-05-23, 18:33
  #3
Medlem
Kundalinis avatar
Att du tagit Benzo samtidigt är väl en mycket rimlig förklaring till varför effekten inte är densamma.

Bara sett ketamin i lösning, så vad gäller de frågorna har jag ingen aning.
Citera
2023-05-23, 18:37
  #4
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Jösses, vilken tråd. Jag har stött på ketamin som lösning, pulver och kristaller. Av varierande kvalitet, men låt dig inte luras av vilken form det kommer i. Dra en liten lina och varva ner vetja, det här meningslösa grubblandet kommer inte leda någonvart ändå.
Citera
2023-05-23, 20:53
  #5
Avstängd
Det florerar mycket rc keta idag
Citera
2023-05-24, 14:52
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Jösses, vilken tråd. Jag har stött på ketamin som lösning, pulver och kristaller. Av varierande kvalitet, men låt dig inte luras av vilken form det kommer i. Dra en liten lina och varva ner vetja, det här meningslösa grubblandet kommer inte leda någonvart ändå.

Ja, eftersom det ändå ska krossas så har det väl av någon anledning kommit just i krossad form den här gången.

Finns ju de som köper kristaller utan att krossa och tror de fått fejk av den anledningen. Det vi här ser är kanske lite av ketamin-langarens moment 22😂
Citera
2023-05-24, 17:28
  #7
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Att du tagit Benzo samtidigt är väl en mycket rimlig förklaring till varför effekten inte är densamma.

Bara sett ketamin i lösning, så vad gäller de frågorna har jag ingen aning.
Effekten uteblev inte. Men visst har du rätt i att interaktion sker. Men jag blev helt väck. Fattade ingenting. Låg o stirra på min telefon på en madrass och försökte fatta hur man skriver. Var helt omöjligt. Hahaha.
Citera
2023-05-24, 17:30
  #8
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Jösses, vilken tråd. Jag har stött på ketamin som lösning, pulver och kristaller. Av varierande kvalitet, men låt dig inte luras av vilken form det kommer i. Dra en liten lina och varva ner vetja, det här meningslösa grubblandet kommer inte leda någonvart ändå.
Jaja. Jag tar en näsa snart. Så ser vi. Måste bara se till att annat inte finns i systemet samtidigt.

Dock fortfarande intresserad om det finns andra substanser med likvärdigt rus.
Citera
2023-05-24, 17:32
  #9
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, eftersom det ändå ska krossas så har det väl av någon anledning kommit just i krossad form den här gången.

Finns ju de som köper kristaller utan att krossa och tror de fått fejk av den anledningen. Det vi här ser är kanske lite av ketamin-langarens moment 22😂
Hahahha tro de e fejk när det ser ut som de ska. Men ok. Då vet jag att andra i alla fall fått riktigt K trots pulvret.

Men faktum kvarstår att vilken vit luktfri substans som helst kan ju bankas in då.
Citera
2024-03-06, 22:43
  #10
Medlem
Jävla gift som citkulerar på archetype verkar det som. Gissar de gör ketat på flournånting istället för va det ska: klournånting. Åker de fast räknas det inte som lika allvarigt brott om ens nått brott, tydligen pga de kör giftet flour som täpper igen tallkottkörten i skallen.

Nått som täpper igen tallkottkärteln som fan/tredje ögat. Man ska känna en psykisk befrielse, ångestfrihet, spirituella ska sprudla, intution ökar. Det som cirkulerar nu ger tvärtom effekt. Hamnar i lågvibrerande igentäppt tredjeöga.

Ofta skickas det bra första ordern sen nästa är det blandat med nått skitpulver. Förklarar man detta till dom fattar de noll. Så en gissning om de inte blandar ut och ljuger är att man får skrapet i botten av byttan/påsen då där det blivit nått kemiskt fel.

Mina gissningar bara.

Men fler säljare säljer ju heltklart nått som innehåller annat änn ket. Man undrar ju vad det kan va. Försöker de få folk att sluta köpa eller vafan håller dom på med! sälj äkta vara jävla as.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback