Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-25, 11:05
  #181
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Jag bor inte ens i närheten av Malmö eller Stockholm. Bor långt ute på landet, finns knappt några babianer här, så för min del lider jag inte av det. Nej tänker inte stå upp för mitt land. Det finns många för och nackdelar med Sverige, men de senaste åren har verkligen gjort att jag aldrig skulle kriga för detta land. Är man aktiv på sociala medier och följer nyheterna så börjar man förstå varför. Hade gärna inte bott här, men det finns två stycken familjemedlemmar jag inte kan lämna ännu.

Jag bor också på landet och slipper babbar utom när jag åker till stan. Skulle inte lyfta yttersta lillfingerleden för att försvara det här fega pesselandet. Jag opererade mig förra året bl.a. för att kunna emigrera, men min hälsa har försämrats igen och saker har ändrats i landet som jag tänkte flytta till.
Citera
2023-05-25, 12:27
  #182
Medlem
Bor i storstan, ser MENA hela tiden bete sig som om de vore hemma i sina shithole countries. Det värsta är nog inte dem, jag tycker det är ett snäpp värre att det är så många som uppenbarligen tycker det är helt ok.

Det finns så mycket jävla skit som inte skulle vara ett problem, om bara lite jävla sunt förnuft kunde användas. Men det finns inte den viljan politiskt, och by proxy, inte hos folket. S får fortfarande en tredjedel av rösterna tex.

Hur kan vi låta MENAgäng ha våldsmonopol och dominans över polisen? Varför låter vi inte polisen få visa att det är de som bestämmer? Istället ska det daltas med pizza och dialog, medan Ahmed kommer undan med all möjlig skit.

Hur kan vi misslyckas med att utvisa de få vi nu bestämt att utvisa? Dra in all jävla bidrag till de länder som inte tar emot asen!

Hur kan vi tillåta nåt sånt jävla skit som gymnasielagen!?

...osv. Nu ska jag tänka på blodtrycket. Googlar hur man utvandrar till Island.
Citera
2023-05-25, 16:57
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Jag vet skulle bara lyxa till det med lite sarkasm smart plan va

Aha, sorry. Sarkasm i svårt i dagens Sverige då många på fullt allvar tror det är så som du skrev...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback