Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-07-31, 23:42
  #25
Avstängd
Gosifs avatar
Som flera tidigare har sagt.. Sluta bry dig om andra, tänk bara på dig själv… Gör nåt bra! Te.x träna så får du tankar på annat håll
Citera
2023-08-02, 01:51
  #26
Medlem
Sånt ska man vara försiktig med. Men vet man att det är någon som verkligen förtjänar det, så är det bra. Annars, riskerar det att göra en bitter.

Jag var sådan, för många år sedan. Överdrivet snäll och omtänksam.
Citera
2023-08-02, 01:53
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donenzo123
Jag är överlag en väldigt känslig person vilket jag ibland hatar mig själv för. Anledningen till det är för att jag har svårt att släppa saker som för många inte skulle ses som en stor sak och det gör att man ibland känner sig lite nere av det. Det största problemet för mig är dock det här...

Jag känner inte nån typ av uppskattning för att jag finns där för folk som jag bryr mig om ifall dem har problem. Känns som att jag är alltid den som ringer till dem för att kolla hur läget är men aldrig tvärtom och det stör mig otroligt mycket.

Känns nästan som att jag har bara en roll i världen som är en axel att luta sig på men inget mer, vill höra era perspektiv på allt det här. Svara gärna också på om ni själva också känner såhär

Man ska göra saker för andra för att vara snäll
Inte för att få något tillbaka
Du blir olycklig om du söker andras bekräftelse. Klappa dig själv på axeln. Eftersom du är snäll så sprider det ringar på vattnet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback