Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-22, 08:55
  #25
Medlem
Är väl kineserna som säger att de från 2025 kommer att massproducera humanoider. Vi får se vad det landar i.
Citera
2024-05-03, 17:08
  #26
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Orsaken är helt enkelt att robotar utvecklas i första hand för industriella och militära ändamål.
Där finns inget behov av humanoida robotar, det praktiska får bestämma utformningen.


Militära var ordet.

Det finns ett behov av biologiska synteter, jag kan förklara varför.

Transhumanism…

Dom som har en militär inom en militär, regering inom en regering, har planerat att helt enkelt ta livet av människor via vaccin, krig etc för att implementera dessa synteter som jag kallar dom.

Vi har alltså biologiska synteter likt maskiner som vandrar ibland oss. Senast var det i Vatikanen Club Of Rome men dessa har förekommit.

När man möter denna så får man en konstig känsla, det finns inget hjärta, det är precis tomt. Det är något med dessa som är fel… dom är som någon sa till mig, som maskiner utan hjärta… då på spanska vilket många underrättelsetjänster vet så var jag i Spanien för många år sedan…


Det finns alltså biologiska synteter som varken har själ eller empati som vandrar ibland oss. Det är helt otroligt egentligen.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback